Anderssb Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg ser nå at det var termisk lim jeg brukte: link Kan jeg bare drite i å få den av da? 8592795[/snapback] Kjipt du har brukt termisk lim, da. Har ingen erfaring med dette, men vil tro at det dessverre kan bli vanskelig å få den av. Lenke til kommentar
questra Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Noe som er litt morsomt er at nå har temperaturen på CPU sunket med 10-15 grader i følge Everst. Eneste jeg har gjort er å rive og slite litt i vifta (uten å få den av), skrape bort litt overflødig pasta (lim) på sidene av kontaktpunktet og støvsugd kabinettet. Da jeg startet opp igjen sto det faktisk at jeg hadde installert ny CPU og tempen er nå nede i litt over 40 grader. Får se om jeg kanskje får justert opp frekvensen litt likevel Lenke til kommentar
t_k Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Du kunne jo prøvd og få kuttet den løs med ett barberblad. Kanskje du får den i mellom CPU og kjøler (Barberblad av gammeltypen vel og merke. De man brukte til og kutte over strupen på folk med) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå