ZoomZoom McMoen Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg har 4 80mm kabinettvifter, to som suger inn nede foran, en som suger inn i døren, og en som blåser ut bak ved cpu'en. På cpu'en har jeg en Enermax 120mm med en fanduct til 80mm på en Swiftech MCX462U kjøler... Resten av mitt system kan sees i signaturen... Min romtemp er ca 21 grader. Ifølge ASUS Probe har jeg en MB-temp på 27 grader, som er helt grei! Men den viser også følgende CPU-temperaturer: - Enermax på full: 55 grader - Enermax på min: 59 grader Jeg syntes dette er litt høyt i forhold til min MB-temp... BIOS viser grader som er ca 3-4 grader lavere på CPU-temp... Blir tempen på en AMD XP2100+ så høy? Er dette normalt? Noen som har noen tanker, meninger? På forhånd takk for svar... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Du har helt normal temp CPU'n din min ligger akkurat på det samme og du trenger ikke å bekymre deg hvis den blir høyere for min CPU har kjørt på over 200f en gang og den funker ennå (AMD tåler det meste). :oops: Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 men altså, jeg her den dårligste kjøleren ever (har bestillt hedgehog) på en xp 2000, en vifte i kabinettet og tempen ligger på 30-40 c, og jeg trodde dette var veldig mye? 50c oppnår jeg kun ved INTENS q3spilling, hvorfor denne temp. forskjellen på 2000 og 2200? Lenke til kommentar
tellus Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 har selv SLK800: + 8 cm enermax Thermalright CPU-kjøler u/vifte - SocketA/FC-PGA som ca skulle tilsvare den du har og en xp2000 som er klokka til 2200 1816 mhz. har aldri vært over 42c full load. (en natt med 3dmark) 36c idle. Dette vmed en rom temp på 24c jeg mener du har en veldig høy temp.. kjører vcore på 1,8 i biso. står 1,84 her i probe nå idle. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Syntes det var en relativ høy temp! med den svære ribba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå