Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Munnsex kan gi strupekreft.

Anbefalte innlegg

Det er farlig å leve, du kan dø av det.

Hele 100% av alle som lever dør, dette er et knusende faktum!

Snart kommer en slik propaganda...

:ph34r:

8599522[/snapback]

Nemlig, altså, jeg synes nå det er grenser for hvor mye man skal holde seg unna. Det virker jo som om du får kreft uansett hva du gjør :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8599522[/snapback]

Nemlig, altså, jeg synes nå det er grenser for hvor mye man skal holde seg unna. Det virker jo som om du får kreft uansett hva du gjør :p

8600530[/snapback]

Ikke misforstå. Det er jobben deres å opplyse om ny vitenskap. Det er ikke slik at forskerne er ute etter deg når dem finner nye ting, dessuten gir dem ikke ut informasjonen til media (som igjen gir deg infoen), men det er media som HENTER informasjonen, som egentlig er ment for alle andre ledd i samfunnet som skal produsere medisin, leger osv osv... :cool: Det kan kanskje føles for deg at når dem finner ut nye ting så sikter dem og skyter direkte på deg med infoen, men dem gjør ikke det, som sagt, det er media som graver og leter etter ting dem kan skrive om.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
I Norge har Folkehelseinstituttet nylig anbefalt at denne typen vaksine bør gis til alle jenter i 11-12-årsalderen. Per i dag må jenter/kvinner betale vaksinen selv, og prislappen er på nesten 3800 kroner.

JA! Så kan de iallefall ikke bruke det som unnskyldning :p

Lenke til kommentar
Munnsex kan gi strupekreft.

Det var noe nytt  :!:

8581778[/snapback]

I usa, med en befolkning på 300 millioner (+-), så var det 28900 tilfeller som ble diagnsert med strupekreft i 2002. Jeg tror det er en god del flere folk enn 28900 som har munnsex. Hvis 80-90 millioner av amerikanerne er seksuelt aktive, så er vel sjangsen liten, med tanke på at langt fra alle fikk diagnosen pga. munnsex :p

8581846[/snapback]

Ja, det er vel ganske få ting som gir 100% sannsynlighet for en konkret krefttype...

Ellers er det litt merkelig å se på folk som maser om propaganda og at dette er tull, jeg regner med dere har lest rapporten og analysert den da eller? Eller har solid medisinsk grunnlag for å anta at den ikke er riktig.

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

8599522[/snapback]

Hva skal man gjøre med det?

"Å nei, jeg vil dø en dag!! Jeg kan like gjerne ta selvmord!" Hvis jeg skal fortsette en del av temaet jeg skal inn til vil jeg sende denne tråden langt inn i sahara ørkenen av OffTopic. Værtfall meningen med livet er å oppleve det. Hvis vi visste alt som skulle skje kunne vi like gjerne hoppet i havet :p

Lenke til kommentar

Som folk har sagt tidligere, man får kreft av stort sett alt, det er så mange unaturlige ting i maten vår i dag. Men når det er sagt, så skal uansett ganske mange av oss dø av nettopp kreft før eller senere, så det er vel ett fett. Hjertefeil er vel dødsårsak nr 1 og kreft nr 2 såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...