Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Munnsex kan gi strupekreft.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur det er lettere å ramse opp hva man IKKE får kreft av nå.. Man får jo kreft av alt og ingenting.. Jeg har gitt opp dette krefthysteriet om hva man skal og ikke skal.

Jeg røyker og snuser ikke!

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Munnsex kan gi strupekreft.

Det var noe nytt  :!:

8581778[/snapback]

I usa, med en befolkning på 300 millioner (+-), så var det 28900 tilfeller som ble diagnsert med strupekreft i 2002. Jeg tror det er en god del flere folk enn 28900 som har munnsex. Hvis 80-90 millioner av amerikanerne er seksuelt aktive, så er vel sjangsen liten, med tanke på at langt fra alle fikk diagnosen pga. munnsex :p

Lenke til kommentar
Kreft meg hit og dit, begynner å bli lei, forskere kommer med påstander om kreft på daglig basis, snart får vi vel kreft av å drikke vann, eller bare det å sove... La oss nå leve litt!

8584957[/snapback]

Det er farlig å leve, man kan dø av det :hrm:..

Jeg trur folk får holde seg unna ting som virker logisk at man ikke skal gjøre.. Ikke søl og drikk masse diesel og andre kjemikalier.. Ikke putt munnen rundt eksospotta på bilen mens den er på osv osv..

Sug ivei!

Lenke til kommentar

Enig med den CrashTestDummy! Begynner å bli lei av alle kreft påstandene! Er som du sier, ikke Èn dag uten at vi får høre om kreft eller sykdommer som du får av alle slags rare grunner.

Hvem bryr seg?! Vi lever i 2007, alle har begynnt å skjønt hva de vil fram til.

Man får vel kreft av å gå for mye snart også? :ermm:

Lenke til kommentar
Enig med den CrashTestDummy! Begynner å bli lei av alle kreft påstandene! Er som du sier, ikke Èn dag uten at vi får høre om kreft eller sykdommer som du får av alle slags rare grunner.

Hvem bryr seg?! Vi lever i 2007, alle har begynnt å skjønt hva de vil fram til.

Man får vel kreft av å gå for mye snart også?  :ermm:

8585435[/snapback]

Legg kreft :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

om jeg ikke dør av kreft når jeg er gammel så er det noe annet.

Og jeg vil da se tilbake på ting med et smil.

Lenke til kommentar
Det er ikke lenge sia amerikanske forskere fant ut at oralsex førte til 30% mindre sjanse for kreft generelt.... spesielt damer som svelger ;P

8586903[/snapback]

Dette har vel noe med saken å gjøre at sæd er sunt? Eller har jeg feil?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...