Gå til innhold

spørsmål om Xbox 360 service..


Anbefalte innlegg

er det normalt at det blir sendt en ny xbox 360 til deg før den gamle er blitt plukket opp av dhl? trodde de hentet den gamle først for å se om det var mulig å reparere den? fikk nettopp mail fra dhl med sporingsnummer om at pakken nå var sendt fra frankfurt.. men de har jo ikke vært å hentet den gamle enda!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk samme mail jeg og. høres ut som om de sender en ny konsoll med en gang, men jeg tror det ikke før jeg ser det.

8600581[/snapback]

 

Min 360 tok kvelden etter vår-oppdateringen og jeg fikk samme mail i går... håper selvfølgelig det er en ny 360, men trolig er det vel bare en tom eske! :ermm:

Endret av Runebassen
Lenke til kommentar
da kom dhl innom. Kom bare med eska, så MS har nok feil formulert eposten sin. Fikk sendt med konsollen rett tilbake, så nå håper jeg den kommer raskt tilbake

8612539[/snapback]

 

Fock, nå som M$ hadde gitt meg STOORE forhåpninger.. stikker å kjøper en Core for å få md meg Halo 3 betaen!! :!:

Lenke til kommentar

Ringte MS på morgenen i dag og rapporterte om ROD #2, har ikke fått noen e-post fra DHL enda.

 

Irriterer meg grenseløst at de faen ikke klarer å gjennomføre en skikkelig reparasjon første gangen. Hvis dette problemet oppstår en gang til går jeg rett tilbake til forhandleren min og krever en ny 360 på stedet.

 

Forvent alltid det verste, da blir du ihvertfall positivt overrasket :p

Det beste var kameraten min som fikk en ny 360 tilbake, for og så oppleve at den feilet etter 5 minutters bruk.

Lenke til kommentar
da kom dhl innom. Kom bare med eska, så MS har nok feil formulert eposten sin. Fikk sendt med konsollen rett tilbake, så nå håper jeg den kommer raskt tilbake

8612539[/snapback]

 

Fock, nå som M$ hadde gitt meg STOORE forhåpninger.. stikker å kjøper en Core for å få md meg Halo 3 betaen!! :!:

8612581[/snapback]

 

Gratulerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...