Ildflue Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Heisann, jeg kjøpte en pakke med "OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition PC-3200 2x1024MB (2-3-2-5) 400Mhz E.L." når jeg satte de i min shuttle så var pc'n ekstremt ustabil. Så jeg lekte litt med timings, og fant noe som fungerte. Jeg har alltid syntes at pc'n er litt for treg når den skal laste mye inn eller ut av minne, men jeg har overlevd. Saken er den at i følge EVEREST så skal minnet kjøre på 2.5-3-2-5, men som dere ser så sier varebeskrivelsen noe annet og BIOS sier noe helt annet Nå for noen dager siden fikk jeg en veldig irriterende bluescreen, prøvde å reboote, fikk ikke noe resultat så jeg resatte BIOS. Nå har jeg ingen ide om hva jeg skal sette timings til Den står på 2-4-2-7 nå, den starter men er ekstremt ustabil. Jeg må passe på å bare kjøre maks 2-3 applications etc før jeg får bluescreen of death. Noen som har litt peiling på hva jeg bør sette mine timings på for å få en rask og stabil PC? På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå