Big SturL Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tenkte jeg skulle sjekke ut de nye P35-HK'ene fra Gigabyte, men fant fort ut at det ikke går an å bruke filterinnstillingere, eller å browse gjennom sidene. Sjekket på andre kategorier, samme problem. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 har samme problem, kan ikke se i handlevognene mine heller. Kjipt Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ser også ut til at Avansert søk har sluttet å virke. Klikker på den og det står mode=advanced i url'en, men valgene er det samme. Har testet dette i IE og opera på 3 forskjellige installasjoner nå for å være sikker. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ingen handlevogner fungerer. Jeg får logget inn, men blir spurt om å logge inn når jeg klikker på handlevognene mine. Også får jeg melding om at jeg ikke har oppgitt "waggon_id" når jeg prøver å gå inn på en hvilken som helst handlevogn. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tydeligvis noe veldig galt med prisguiden idag ja. Det går ikke å søke/filtrere (f.eks. på headset, velge kun trådløse, trykk søk, og alle vises akkurat som før). Og når jeg gikk inn på LCD-skjermer vistes både CRT- og LCD-skjermer (gikk ikke å søke her heller). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
pej Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Vi hadde litt trøbbel i går ja, men vi håper nå at disse problemene skal være løst. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ser ut til å være i orden nå ja Lenke til kommentar
The Gundersen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Noen andre som har opplevd dette problemet ? Gundersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg