Gå til innhold

nettbutikker som selger mobiler og er seriøse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De aller fleste nettbutikker er til å stole på, i alle fall de store og kjente er alle seriøse butikker. I prisguiden (som du linker til) står det erfaringer på de forskjellige nettbutikkene, så du kan se hva andre kunder sier om den enkelte nettbutikken.

Hva mener du med "hvilke av disse to er likest" og "har noen av dem walkman"? Begge fungerer nok som mp3-spillere, i alle fall til en viss grad..

Omformulér litt, så svarer jeg gjerne igjen :-)

Mvh Pål,

Lenke til kommentar

Musikkavspilling kan kjøres i bakgrunnen på K610i. LG'en har jeg ingen erfaring med, men den erfaringen jeg har med LG er at de ikke alltid lager veldig brukervennlige telefoner. Jeg ville med andre ord ikke blitt overrasket hvis denne ikke støttet å spille musikk i bakgrunnen.

mvh Pål,

Lenke til kommentar

Kan anbefale k610, kjøpte den forrige uke og er veldig fornøyd, god musikkspiller og det faste grensesnittet til SE. Er litt små knapper på den men det har kanskje noe med at jeg har litt store fingre. Ellers har den bra batteritid og greit nok kamera, skjermen er nydelig (men det har kanskje noe med at jeg har brukt en nokia 3210 den siste måneden).

Lenke til kommentar
Kan anbefale k610, kjøpte den forrige uke og er veldig fornøyd, god musikkspiller og det faste grensesnittet til SE. Er litt små knapper på den men det har kanskje noe med at jeg har litt store fingre. Ellers har den bra batteritid og greit nok kamera, skjermen er nydelig (men det har kanskje noe med at jeg har brukt en nokia 3210 den siste måneden).

8588546[/snapback]

si alt du "kan" og har greid med den! :p

Lenke til kommentar
hvilken av de to har mest muligheter og kan de spilel av sang mens jeg ser på bilder?

8581706[/snapback]

Tror ikke LG en kan spille av musikk mens du "gjør andre ting" - dvs leser meldinger / ser på bilder etc. Ingen av LGene jeg har prøvd (eller eid) har klart det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...