skylinepower Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 1. hvilke NETTBUTIKKER som selger mobiler er og stole på? 2. hvilke av disse to er likest? har noen av de walkman? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323424 https://prisguiden.no/product.php?productId=63139 Lenke til kommentar
cnil Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 De aller fleste nettbutikker er til å stole på, i alle fall de store og kjente er alle seriøse butikker. I prisguiden (som du linker til) står det erfaringer på de forskjellige nettbutikkene, så du kan se hva andre kunder sier om den enkelte nettbutikken. Hva mener du med "hvilke av disse to er likest" og "har noen av dem walkman"? Begge fungerer nok som mp3-spillere, i alle fall til en viss grad.. Omformulér litt, så svarer jeg gjerne igjen :-) Mvh Pål, Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 hvilken av de to har mest muligheter og kan de spilel av sang mens jeg ser på bilder? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Musikkavspilling kan kjøres i bakgrunnen på K610i. LG'en har jeg ingen erfaring med, men den erfaringen jeg har med LG er at de ikke alltid lager veldig brukervennlige telefoner. Jeg ville med andre ord ikke blitt overrasket hvis denne ikke støttet å spille musikk i bakgrunnen. mvh Pål, Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Komplett har jeg god erfaring med. Er det noe feil med en vare du har kjøpt der sender de deg ny / tar inn på rep med en gang. Jeg har kjøpt varer der for tilsammen 30 000 på 1 år og er veldig fornøyd ! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 tror det kommer til og bli de ja pga at en jeg sjenner bestiller opp for meg og da slipper jeg frakten/fordelt på andre folk (samt kanskje meg) men hva tror dere om K610i da? ser fryktelig bra ut til prisen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Kan anbefale k610, kjøpte den forrige uke og er veldig fornøyd, god musikkspiller og det faste grensesnittet til SE. Er litt små knapper på den men det har kanskje noe med at jeg har litt store fingre. Ellers har den bra batteritid og greit nok kamera, skjermen er nydelig (men det har kanskje noe med at jeg har brukt en nokia 3210 den siste måneden). Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Kan anbefale k610, kjøpte den forrige uke og er veldig fornøyd, god musikkspiller og det faste grensesnittet til SE. Er litt små knapper på den men det har kanskje noe med at jeg har litt store fingre. Ellers har den bra batteritid og greit nok kamera, skjermen er nydelig (men det har kanskje noe med at jeg har brukt en nokia 3210 den siste måneden). 8588546[/snapback] si alt du "kan" og har greid med den! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Er egentlig ikke så altfor masse, men har fått til videoanrop, altså at man ser hverandre når man ringer til en, ellers er det bare helt vanlige ting som overføring av filer og den slags. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 lagg en tilbake mld på pris guide avd en da Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Får se hva jeg får tid til etter helgen men skal reise nå så har ikke tid til det. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 hvilken av de to har mest muligheter og kan de spilel av sang mens jeg ser på bilder? 8581706[/snapback] Tror ikke LG en kan spille av musikk mens du "gjør andre ting" - dvs leser meldinger / ser på bilder etc. Ingen av LGene jeg har prøvd (eller eid) har klart det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå