Gå til innhold

Sperrede ip'er?

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke inn på forumet via jobb. Jeg får en beskjed om at jeg ikke har tilgang (husker ikke nøyaktig ordlyd). Har dere sperret visse ip'er fra å poste på forumet? Dette er testet på flere forskjellige pc'er på jobben, over flere uker...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kommer ikke inn på forumet via jobb. Jeg får en beskjed om at jeg ikke har tilgang (husker ikke nøyaktig ordlyd). Har dere sperret visse ip'er fra å poste på forumet? Dette er testet på flere forskjellige pc'er på jobben, over flere uker...

8581020[/snapback]

det er heller motsatt, at firmaet ditt sperrer forumet...

Lenke til kommentar

Nei, det kommer opp en konkret forum melding. Jeg får opp at jeg har ingen tilgang, og brukernavn/pass feltene. Og jeg får opp akkurat det samme på nytt hvis jeg prøver å skrive brukernavn/pass der.

Hadde jeg derimot ikke kommet inn på forumet i det hele tatt, så kunne det vært jobben.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har jobbet veldig lite i det siste, men når jeg testet i dag, så fungerer det igjen. Så jeg vet virkelig ikke hva som var grunnen til at jeg i en periode ikke kunne få logget meg inn. Men på grunnlag av feilmeldingen som beskrevet over, er jeg ganske sikker på at det ikke var sperret her på jobb.

Så siden det fungerer igjen, er det ikke noe problem for min del. Dersom noen administratorer likevel er interessert i ip'en, så kan jeg sende den pr pm eller epost, si isåfall i fra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...