mad_arab Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg kommer ikke inn på forumet via jobb. Jeg får en beskjed om at jeg ikke har tilgang (husker ikke nøyaktig ordlyd). Har dere sperret visse ip'er fra å poste på forumet? Dette er testet på flere forskjellige pc'er på jobben, over flere uker... Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg kommer ikke inn på forumet via jobb. Jeg får en beskjed om at jeg ikke har tilgang (husker ikke nøyaktig ordlyd). Har dere sperret visse ip'er fra å poste på forumet? Dette er testet på flere forskjellige pc'er på jobben, over flere uker... 8581020[/snapback] det er heller motsatt, at firmaet ditt sperrer forumet... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Nei, det kommer opp en konkret forum melding. Jeg får opp at jeg har ingen tilgang, og brukernavn/pass feltene. Og jeg får opp akkurat det samme på nytt hvis jeg prøver å skrive brukernavn/pass der. Hadde jeg derimot ikke kommet inn på forumet i det hele tatt, så kunne det vært jobben. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Send en e-post til [email protected] med den aktuelle e-post addressen (www.whatismyip.com), så vil en administrator sjekke oppp saken, og evnt fjerne IP-sperren. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Har jobbet veldig lite i det siste, men når jeg testet i dag, så fungerer det igjen. Så jeg vet virkelig ikke hva som var grunnen til at jeg i en periode ikke kunne få logget meg inn. Men på grunnlag av feilmeldingen som beskrevet over, er jeg ganske sikker på at det ikke var sperret her på jobb. Så siden det fungerer igjen, er det ikke noe problem for min del. Dersom noen administratorer likevel er interessert i ip'en, så kan jeg sende den pr pm eller epost, si isåfall i fra. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg