Arve28 Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Noen som vet hvordan jeg kan få programmer til flere brukere i win xp pro? Har en bruker for meg og en for dama. De fleste programmene jeg har lagt inn funker bare på min bruker. modem / internett funker bare på en bruker. Er det en måte å få dette på flere brukere etter man har installert. Og om jeg skal installere nye programmer hvordan gjør jeg dette for å få de på begge brukerne? Noen sider å lese om dette på? På forhånd takk Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 logge på som admin og installere, så kan du tute og kjøre Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Har en mistanke om at dette har noe med hvordan utviklerne av programmet gjør det. Noen programmer vet hvordan de skal installere seg i XP og dukker da opp i alle brukere, mens andre (de fleste?) installerer seg som om de er i et enbruker miljø. Men det er egentlig ikke så stor forskjell, det er bare snakk om shortcuts. Du kan lese om det her. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Hvordan logger jeg på som administrator? Har ikke satt opp maskinen selv. Er ingen i starten som er administrator. Bare meg og broren min som er satt opp som bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå