Killer_DT Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Vet dere hva den mest irriterende feilen er? Det er når det ikke kommer bilde på skjermen! Og helt tilfeldigvis er det den feilen som er kommet på de 2 siste PC'ene jeg har prøvd å fikse! Og den siste var det jeg som gjorde at den feilen kom. Jeg sitter på den ene Pc'en det er snakk om fordi jeg skal ligge inn noen spill gjennom nettverket. Aldri vært noe prob før, men når jeg slår den av. Og slår den på igjen litt senere ca 15min så kommer det ikke bilde på skjermen (typisk). Det er ikke blitt gjort noe med PC'en fysisk og det eneste som er gjort med den før den slutta å funke var å legge inn ca 1GB. Og jeg må si jeg er JÆVLI frustrert! Den andre PC'en bare slo seg av en dag mens fyren som eide den satt og spilte, og så prøvde han å slå den på igjen og inget bilde! (typisk) Det var heller ikke her gjort noe på forhånd, utenom å spille AVP2. Det er ikke noe RAM eller Skjermkortfeil, de har ejg testet. ikke PSU heller. Tilfeldigvis er begge Abit KT7 kort! Og jeg har nå sverget ved mitt liv på at jeg aldri kommer til å kjøpe Abit eller AMD (har hatt prob her og) igjen. Nå er det bare intel og epox det kommer til å gå i her igården! Koffor denne antiAMD og pro intel kommer sikkert noen av dere til å si, og for 2mnd siden ville jeg ha sagt det samme, men jeg har en Intel maskin hjemme og den har det aldri vært noen problemer med. Jeg jobber også bare med intel på jobben og det har aldri kommet "ikke noe bilde på skjermen feil" på de heller. neste gang jeg får feilen "ikke bilde på skjermen" så skal ejg istedet for å sitte i 9timer å prøve å fikse feilen slik som idag, så skal jeg åpne smekken, dra ut ladden og pisse godt på hovedkortet, mens det er på! Lenke til kommentar
fredrikat Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Quote: neste gang jeg får feilen "ikke bilde på skjermen" så skal ejg istedet for å sitte i 9timer å prøve å fikse feilen slik som idag, så skal jeg åpne smekken, dra ut ladden og pisse godt på hovedkortet, mens det er på! Har du ikke prøvd det? Pleier alltid å virke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå