Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 En annen muliget er å kjøpe inn noen ruller med plastfolie.....og pakke inn absolutt alt på kontoret hans.... Pantera 8585704[/snapback] Eller enda bedre: Flytt alle hans ting inn på et kott, og finn en person fra en annen avdedling som tar med seg sine ting, og flytter til hans plass. Når han kommer på jobb, og spør den pene damen hvor hans ting er, kan hun svare:"ringte de ikke i går og sa ifra?" 8585825[/snapback] De 2 forslagene der er ikke hva man kan kalle en grei spøk spør du meg. Ikke gå over streken. Det med å plante de blomstene kan bli en artig spøk Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det du trenger: 1# Tunfisk boks 2# Teip el 3# en skarp gjenstand Det du gjør er å skjære et lite hull i boksen, fest så boksen under pulten med åpningen opp mot pult plata, men legg noe imellom så det ikke blir helt tett. Etter noen dager vil de lukte skikkelig surt, dette vil få han til å tvile på sin renslighetm siden lukta kommer fra der nede et sted, oppdager han det ikke så kan det bli skikkelig gøy Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Fest post-it-lapper(sånne gule små klistrelapper) over alt på kontoret hans. Få med deg noen i lunsjen mens han er borte å fest sånne lapper på absolutt ALT! Det er så utrolig morsomt når han skjønner at han faktisk må ta ned mange hundre post-it-lapper. Ja, forsøket er testa ut! Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Postit-lapper kan være aktuelt ja. Han kjører ikke bil, men jeg stripset sykkelen til en kollega av meg i fjor, så det er egentlig brukt opp. Han fikk litt panikk når han kom ut å skulle hive seg på sykkelen for å nå fergen. Sykkelen var stripset all over. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Bytt om 2knapper på tastaturet hans... det er iallefall en klassiker hos oss... vil foreslå c og v eller o og p ... morsomt når man prøver å skrive passord og skal prøve å få det rett... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 En annen muliget er å kjøpe inn noen ruller med plastfolie.....og pakke inn absolutt alt på kontoret hans.... Pantera 8585704[/snapback] Eller enda bedre: Flytt alle hans ting inn på et kott, og finn en person fra en annen avdedling som tar med seg sine ting, og flytter til hans plass. Når han kommer på jobb, og spør den pene damen hvor hans ting er, kan hun svare:"ringte de ikke i går og sa ifra?" 8585825[/snapback] De 2 forslagene der er ikke hva man kan kalle en grei spøk spør du meg. Ikke gå over streken. Det med å plante de blomstene kan bli en artig spøk 8586192[/snapback] Enig i at man ikke bør gå over streken. Men nå hadde trådstarter blitt utsatt for en praktisk spøk, da, uten at vi veit hva...men vedkommende bør jo regne med en fin liten hevn. Ang. det med plastfolie.....noen kolleger av meg gjorde det mot en annen kollega, ifm med 30-års dagen hans. De brukte noen timer kvelden før, og pakka inn absolutt alt på kontoret hans i plast. Til og med alle permene i hylla hadde blitt pakka inn. Selvfølgelig hele hylla også....han fyren lo godt da han kom på jobb om morran. Trur han brukte omtrent hele dagen på å fjerne all folien... Pantera Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Enig i at man ikke bør gå over streken. Men nå hadde trådstarter blitt utsatt for en praktisk spøk, da, uten at vi veit hva...men vedkommende bør jo regne med en fin liten hevn. Ang. det med plastfolie.....noen kolleger av meg gjorde det mot en annen kollega, ifm med 30-års dagen hans. De brukte noen timer kvelden før, og pakka inn absolutt alt på kontoret hans i plast. Til og med alle permene i hylla hadde blitt pakka inn. Selvfølgelig hele hylla også....han fyren lo godt da han kom på jobb om morran. Trur han brukte omtrent hele dagen på å fjerne all folien... Tror ikke jeg hadde ledd like godt Mange har nok mye å gjøre på jobben og har da ikke tid til sånt Dessuten er det skikkelig irriterende. han sa forresten hva kollegaen gjorde. Skifta startside til united.no og hengte opp et bilde av alex ferguson på kontoret hans. Endret 11. mai 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 han sa forresten hva kollegaen gjorde. Skifta startside til united.no og hengte opp et bilde av alex ferguson på kontoret hans. 8586888[/snapback] Så visst ikke den posten der, jeg... Men dette blomkarse-trikset er jo bankers da....ihvertfall hvis man har et tastatur som kan åpnes. Ikke ødelegger det noe heller... Pantera Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Alfabetiser tastaturet hans! Vi har et slikt et på jobben, som nyansatte får. Det er ikke et qwerty- tastatur, men et abcdefg- tastatur.. Eller- hvis skjermdriveren har støtte for det- sett bildet på skjermen på hodet. Endret 11. mai 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Lurte litt på om jeg skulle gå inn i host-fila hans og diktere hvilke sider han ikke kan komme inn på. Har en liten mistanke om at han kommer til å slite med å finne det ut, men til gjengjeld vet han hvem som har gjort det. Endre tastaturet hørtes gøyalt ut. Synd at han jobber på lagret, og det er ikke akkurat mange metrene han trenger å gå for å hente seg et nytt et. Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Lurte litt på om jeg skulle gå inn i host-fila hans og diktere hvilke sider han ikke kan komme inn på. Har en liten mistanke om at han kommer til å slite med å finne det ut, men til gjengjeld vet han hvem som har gjort det. Endre tastaturet hørtes gøyalt ut. Synd at han jobber på lagret, og det er ikke akkurat mange metrene han trenger å gå for å hente seg et nytt et. 8587570[/snapback] heisann. Der jeg jobbet før snek jeg meg inn på kontoret til en stakkar som var ute noen minutter. han hadde selvsagt ikke logget seg av mailen. Så sendte jeg mail til alle på bedriften, hvor det sto noe vås som det kunne tenkes at stakkaren faktisk mente. Han kom sef opp som avsender. Kred'en hans var rimelig lav i ukesvis på jobb. Mistenkte sef meg - men jeg innrømte ingenting. Neste tips forutsetter at vedkommende har kontor: ta godt med bred pakketape - lim fast i gulvet - og ha såpass at du får limside vendt oppover også. Gjenta dette 5-6 ganger på gulvet. Man kan høre hylet når kontoreieren setter skanken sin innfor døra, og ikke får bena ut av tapen ; ) Et tips til: Sende fax til telefonen hans. Alle har sikkert erfart hvor j....irriterende det er å bli oppringt av en fax - som gjentar prosedyren hvert 4. minutt.... hehehe Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Den hørtes fin ut. Sende fax til telefonen hans. Hadde en applikasjon en eller annen plass slik at jeg kunne sende fax fra pcen på kontoret mitt. Mon tro hvor jeg har den? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvis han har "Innesko" eller noe i den dur så kan du jo lime dem fast i gulvet? Eller stripse dem sammen? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 tresko er råmorro å spikrefast :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå