marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 En kollega dro en praktisk spøk på meg, og nå er det på tide med en liten (stor?) hevn. Men er det noen som har noen gode forslag til hva jeg kan gjøre? Må gjerne være på kontoret, eller på PC-en hans, eller ha noe med pulten hans å gjøre. Hvis det er noen som har gode forslag, legg dem igjen her... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Spørs litt hva han gjorde på deg.. Fortell, så blir det enklere å pønske ut hevnen.. Samt at vi er nyskjerrige da såklart.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 http://thatvideosite.com/video/4143 Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Noen på jobben til fattern kledde ALT i rommet til en kolega i sølvfolie. Avis, plakater, navneskilt "ALT". Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Han gjorde egentlig ikke så veldig mye. Han byttet ut bildet av datteren min med et av Alex Ferguson, i tillegg til at han endret startsiden til united.no Sølvfolie høres gøyalt ut. Noen andre forslag? Endret 10. mai 2007 av bono_head Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Han gjorde egentlig ikke så veldig mye. Han byttet ut bildet av datteren min med et av Alex Ferguson, i tillegg til at han endret startsiden til united.no Sølvfolie høres gøyalt ut. Noen andre forslag? 8581088[/snapback] Melde han inn i en homseklubb med adresse: Jobben Da vil kontordamen legger merke til at mr hansen får homsebrev og ryktet går Eller du kan legge hans datamaskin inn på logmein.com og fjernstyre dataen hans uten at han vet det! (har gjort det selv på de hjemme og dette virker veldig bra!) Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Likte den litt med den shutdown-shortcuten. Men dette er en teknologibedrift, og den er sikkert blitt brukt før, hundre ganger... Men bra er den, uansett. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Blomkarsefrø i tastaturet er en klassiker. Gjør det når han er på ferie, så vokser det som bare faen til han kommer tilbake. Pantera Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Støtter forslaget over. Endret 10. mai 2007 av @daniel89j Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Blomkarsefrø i tastaturet er en klassiker. Gjør det når han er på ferie, så vokser det som bare faen til han kommer tilbake. Pantera 8581591[/snapback] haha stilig, den må jeg prøve på jobben. men må man ha litt vann i tastaturet å da eller? (jeg er ingen gartner) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Blomkarsefrø er sikkert en spesiell type frø som vokser fra tastaturer. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Noen andre? Vet ikke helt, det blomkarsefrø. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Spent på å høre mer om blomkarsefrø. trengs det ikke noe for at de skal vokse? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Spent på å høre mer om blomkarsefrø. trengs det ikke noe for at de skal vokse? 8583983[/snapback] De trenger ikke mold, så bare "plant" de i bomull(tror jeg) og legg til vann, så har du din egen hage! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hmm med andre ord går det ikke med tastatur. Nedtur. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Karse i tastatur er det skrevet artikkel om her på hw.no http://www.hardware.no/nyheter/annet/et_gr...rlandskap/24083 Edit: sjekk tråden til artikkelen også. Er litt flere forslag der og noen lenker. Endret 10. mai 2007 av valentino Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 En kollega dro en praktisk spøk på meg, og nå er det på tide med en liten (stor?) hevn. Men er det noen som har noen gode forslag til hva jeg kan gjøre? Må gjerne være på kontoret, eller på PC-en hans, eller ha noe med pulten hans å gjøre. Hvis det er noen som har gode forslag, legg dem igjen her... 8580717[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 En annen muliget er å kjøpe inn noen ruller med plastfolie.....og pakke inn absolutt alt på kontoret hans.... Pantera Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 En annen muliget er å kjøpe inn noen ruller med plastfolie.....og pakke inn absolutt alt på kontoret hans.... Pantera 8585704[/snapback] Eller enda bedre: Flytt alle hans ting inn på et kott, og finn en person fra en annen avdedling som tar med seg sine ting, og flytter til hans plass. Når han kommer på jobb, og spør den pene damen hvor hans ting er, kan hun svare:"ringte de ikke i går og sa ifra?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Diesel i eksosrøret. Røyklegg riksveien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå