f.HiTmAn Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 jeg har et ti 4600 kort men jeg får ikke til og spille max payne på høyeste grafikk Når jeg skal starte spillet bare slutter spillet seg automastisk og jeg kommer ut i windows igjen noen som vet hvordan løse problemet?? Det skjer på alle instillinger. feks.viss jeg tar alt på low skjer det samme og alt på medium. :-? Lenke til kommentar
laris Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 jeg har samme problemet,meget kjedelig Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Last ned en patch, eller oppdater skjermkortdrivere Lenke til kommentar
laris Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 har lasta ned patchen og siste driveran,men funker ikke for det Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Var ikke dette en kjent bug med piratversjonen av dette spillet da..? Ikke vet jeg, men hvis noen føler seg truffet, så vet man kanskje grunnen til at det ikke funker... Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Noen mener at det skal hjelpe å gå inn i Options i boksen du får opp før du starter spillet og sette "Material Variations" til medium... Også tror jeg at man må oppdatere med patch 1.05... Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvilket OS kjører du? For jeg mener å huske at Max Payne ikke fungerer med win xp. Jeg har i vertfall aldri fått may payne til å fungere etter at jeg instalerte XP. Lenke til kommentar
Ice T Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hei Jeg kjører dualboot med Win98SE og WinXP-Pro. Max Payne vil ikke kjøre under XP, men kjører fint med best mulig bildekvalitet under Win98SE. Jeg har et P4 oppsett med Intel Chipsett og har et Gainward GS Ti4600-kort. Av denne grunn alene tror jeg ikke du har et problem med grafikkortet ditt, men antar du kjører XP. Jeg har ikke giddet å gjøre noe med det, fordi om jeg vil spille dette spillet - og noen andre som heller ikke vil kjøre under XP, da booter jeg bare opp med Win98SE i stedenfor og alt er plutselig såre vell igjen 8) Ice T. Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 hanne kan du laste ned den patchen?? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 det er mulig du må klokke ned skjerkortet ditt litt. :-? (egentlig skulle maskina restarta seg da,, men...).. hvert et forsøk.. mvh. Kristian Skjøtt 8) Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Alt funka etter at jeg lasta ned 1.05 patch og jeg kjører XP Jeg har grafikken på det beste og spillet går støkent!! Takk for alle svarene :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå