Gå til innhold

DLC til Crackdown kommer idag 10.mai

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og dersom noen her sliter med fantasien så kan jeg anbefale det jeg og en kompis synes er rasende artig. Finne en eller to civilians som cruiser på motorveien og hopp på lasteplanet eller taket. Som regel så kjører de skitfort og aldri av highwayen, men gjennom de forskjellige gjengområdene hele tiden. Herfra er det sinnsykt artig å kaste slike limpet mines på veien og biler, skyte raketter på ting og skyte ut dekkene på andre biler. :D Sikkert gjort det i flere timer allerede. Funker best i "keys to the city"-moden med uendelig ammo. Da kan man også spawne tønner og lage enorme, lange eksplosjoner.

8611439[/snapback]

gjør akkurat det samme når jeg bare skal "slappe av" litt :D

God Mode, Infinite ammo, all weapons in supply points, activate all supply points, 4 stjerner på alle stats og super agent stats. så velge Firefly-rocket launcher'en, et maskingevær og Limpet Mines, sette seg bak i en pick-up på motorveien, slå på at alle gangstere og politi er etter deg, så kan du ha det gøy lenge :D

Lenke til kommentar

Har ikke rundet Crackdown enda. Husker jeg la det bort for å "spare" litt til senere for jeg koste meg så innmari med det, så ble det bare liggende :p Har børstet støv av det igjen nå though, og har lastet ned den nye gratispakken. Spørsmålet mitt er da som følger: Hva ble det egentlig til av greia med tapte save games osv? Så innpå sånn side hvor de hadde en "fix", men virket som om man fortsatt tapte progresjonen i spillet. Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg ikke har lastet ned pakken som koster 800 poeng enda, og er særdeles lite sugen på å miste progresjonen frem til nå hvis det kan bli resultatet etter å ha lastet ned denne.

Lenke til kommentar

Buggen er relatert til updaten, ikke noen av pakkene. Hvis du har installert updaten og lagret i single player, er det ingen fare. Som en av Crackdown-folka skriver: "The key is to save your game in a single player game right after you get the title update."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...