Gå til innhold

DLC til Crackdown kommer idag 10.mai

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må visst være Gullmedlem for å laste ned den "keys to the city". Kan jeg da bruke min 48-timers trialcode slik at jeg kan laste det ned?

Det er også noe her på finsk eller noe sånt. Hva er det for noe?

Redigert: Hvis man laster ned fra selve marketplace og ikke fra crackdown så trenger man ikke å være gullmedlem likevel.

Og det finske bestyret var en trailer.

Endret av Midi
Lenke til kommentar

kjøpte Crackdown i sta, spilte story mode ca 1 time før jeg lasta ned Keys to the City, og nå vet jeg ikke om jeg kommer til å gå tilbake til story mode :D

sinnsykt gøy medGod mode+Infinite ammo+alle stats i 4+ super agent skills.

kjøre sykt for bortover med fullt oppgradert supercar eller SUV, så i fart spawne en Ramp Truck var morro, bilen fløy sykt langt, og en gang satte bilen seg fast under byen så jeg kunne se "opp" på den...

remote mine+ masse eksplosive tønner var også morro :) stunts med explosives og biler på hopp...

jeg har ikke Gold Card for øyeblikket, men jeg lurte på om jeg kunne bruke den 48-timer trialen som fulgte med spillet til å spille Halo 3 -beta'en. er det mulig?

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg blir litt irritert av at de la inn de nye våpnene etter 'keys to the city', hvis jeg prøver å velge dem kommer det frem at jeg må betale for dem.

Det samme gjelder også noen biler, også de racene som ligger spredd rundt i byen.

Lenke til kommentar

Greit nok at du irriterer deg over det, men er vel ganske logisk at de prøver så godt de kan å overtale deg til å kjøpe pakka. :p

kjøre sykt for bortover med fullt oppgradert supercar eller SUV, så i fart spawne en Ramp Truck var morro, bilen fløy sykt langt, og en gang satte bilen seg fast under byen så jeg kunne se "opp" på den..."

Haha, kjøpt crackdown og spilt det med cheats i 1 time nå (spilt demoen så mye at jeg ikke orket starte campaign med det første) og kom over det SUV + Ramp truck trikset. Trodde jeg kunne skryte over det her, men var visst flere som har funnet det. :p

Klarte å launche meg så høy opp at jeg såvidt ser verdenen, så langt ut at jeg ikke ser verdenen og ned gjennom bakken med det trikset. :p Skitkonge.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Haha, jeg elsker Crackdown så hinsides. :p Eneste jeg hater er at vi er 3 i huset her med xbox 360 og bare 2 kan spille coop sammen. :)

Fått prøvd ut den nye Ground Slam abilitien litt og selv om den er veldig tøff så synes jeg den er litt for pinglete. Dette førte til at jeg skrev mail til noen mailadresser jeg fant på Realtime Worlds sida hvor jeg løy og sa at mange fra et norsk forum (dette) hadde blitt enige om at dette var noe alle ønsket å se i spillet. :p

Det jeg ønsket i mailen var at Ground slam skalerte med høyden man hoppet fra. Så dersom man hopper fra flat mark og bruker den så er effekten slik den er nå, men dersom man f.eks hopper fra en 100m høy bygning så blir sjokkbølgen mye, mye større og ødeleggelsene likeså. :p

Håper jeg ikke er den eneste som ønsker dette ettersom dette er noe jeg tror er veldig enkelt å implementere, men vil utgjøre veldig mye i forhold til hvor artig det er å bruke abilitien. :thumbup:

Og dersom noen her sliter med fantasien så kan jeg anbefale det jeg og en kompis synes er rasende artig. Finne en eller to civilians som cruiser på motorveien og hopp på lasteplanet eller taket. Som regel så kjører de skitfort og aldri av highwayen, men gjennom de forskjellige gjengområdene hele tiden. Herfra er det sinnsykt artig å kaste slike limpet mines på veien og biler, skyte raketter på ting og skyte ut dekkene på andre biler. :D Sikkert gjort det i flere timer allerede. Funker best i "keys to the city"-moden med uendelig ammo. Da kan man også spawne tønner og lage enorme, lange eksplosjoner.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Det jeg ønsket i mailen var at Ground slam skalerte med høyden man hoppet fra. Så dersom man hopper fra flat mark og bruker den så er effekten slik den er nå, men dersom man f.eks hopper fra en 100m høy bygning så blir sjokkbølgen mye, mye større og ødeleggelsene likeså. :p

8611439[/snapback]

Sjokkbølgen blir jo større og mye kraftigere hvis du faller lenger. Kommer du ned fra en høy bygning, tar du livet at gjenmedlemmer hvis du lander ved siden av dem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...