Tha_MullE Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hei, jeg skal framføre en bokanmeldelse i morgen om en bok som heter "Tempelridderen", dette er den andre boken i en serie av 3 bøker av Jan guillou. Jeg har lest selve boka, men den er på over 400 sider. Har dysleksi i liten grad så litt vanskelig for og huske.(vet ikke hva det kommer av) Kan noen værsåsnill og legge in en anmeldelse eller en link til en? Evig taknemmelig hvis noen kunne hjulpet. Læreren behandler meg som en "normal" elev. Så får akkurat like mye som de andre. Tar veldig lang tid for meg Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Kan du ikke bare bruke hodet. Det er like lett for deg å gjøre et søk som for alle andre. (Eksemelvis resulterte et søk i http://no.wikipedia.org/wiki/Tempelridderen). Edit Lykke til Endret 10. mai 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Tha_MullE Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Som sagt har dysleksi... Så kommer ikke så lett for meg... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hvis du sliter med dysleksi, burde du få deg en legeattest som beviser dette. Da kan læreren ta hensyn til det. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 www.daria.no i rest my case ps. gå på skole^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå