Gå til innhold

Her er Lenovos nye bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og er det noen som vet hvorfor X61 ikke har fått touchpad? såvidt jeg kan se på bildet er det rikelig med plass til det... Noen synes sikkert at styrepinne er topp, men jeg kan ikke fordra det. Skulle vurdert en X61 om den ikke hadde hatt en så vesentlig mangel.

8581357[/snapback]

 

Styrepinnen på Lenovo-maskinene er ypperlig. Ofte er styrepinnen på min X60s mer effektiv enn ei vanlig mus. Med en touchpad må du flytte hånden vekk fra tastaturet når du skal manøvrere musen, mens med styrepinnen har du alltid musen tilgjengelig der du har fingrene. Musknapper og scrolleknapp er også plassert slik at du slipper å flytte hendene fra tastaturet. Så snart du har vendt deg til styrepinnen jobber du mye raskere enn du noensinne ville gjort med en touchpad. Jeg tipper det er årsaken, i tillegg til at X6Xx-serien muligens ikke har plass til både touchpad og styrepinne. Styrepinnen er det nok uaktuelt at de kutter ut ...

Lenke til kommentar

Etter å ha tittet på bildene av maskinene igjen, oppdaget jeg at lydportene og firewire (hvis det er det jeg ser der ute til venstre) er plasser fremme på maskina.

Jeg er tilhenger av å ha alle porter på sida eller bak, forran kommer de jo bare i veien. Lydutgangen funker sikkert greit å ha fremme hvis man bruker headset, men på sida er å foretrekke uansett synes jeg. En eventuell firewireport fremme blir jo bare i veien. For meg er det først og fremst aktuelt å bruke denne til ekstern disk, og jeg vil helst unngå å ha plagsomme ledninger forran maskina. Og dere som pleier å være så praktiske og gjennomtenkte av dere Lenovo :nei:

Lenke til kommentar
En slik pc Linda Fjøre holder på det første bilde har vi på skolen. Verste bærbare PCene jeg har vært borti!

8590354[/snapback]

 

 

Javel? Dere har *allerede* hatt X61 til testing?

 

Men la oss anta det. Hvorfor konkret mener du at X61 er den verste bærbare PCen du har vært bort i?

Lenke til kommentar
En slik pc Linda Fjøre holder på det første bilde har vi på skolen. Verste bærbare PCene jeg har vært borti!

8590354[/snapback]

 

 

Javel? Dere har *allerede* hatt X61 til testing?

 

Men la oss anta det. Hvorfor konkret mener du at X61 er den verste bærbare PCen du har vært bort i?

8590471[/snapback]

 

Det lurer jeg også på. Har X60s, og det er en deilig deilig maskin. 8 timer batterilevetid, supert tastatur og den tåler en trøkk eller ti. X61 kan ikke være så forskjellig.

Lenke til kommentar

Fikk grådig lyst til å bytte ut min X41 nå. Ser at det er "gode rabatter" på X60 over dammen nå - noen som har sett noen som "tømmer lagerne" her på berget? Selv om det er fristende med X61 er jeg ikke fremmed for en X60T hvis det blir lagertømming her på berget også (har grudelig lyst til å teste tablet som bruksmaskin og se om man blir så avhengig som enkelte sier).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...