TorbjørnK Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Kan være lurt å ta en titt innom United Shades Der finner du nok noe som faller i smak =) Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hvorfor kjøpe briller til 2k når du får samme shitten til 30 kr på rimi. Eneste forskjell er den lille logoen bak øret som ingen ser Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hvorfor kjøpe briller til 2k når du får samme shitten til 30 kr på rimi.Eneste forskjell er den lille logoen bak øret som ingen ser 9030881[/snapback] Enkelte briller sitter bedre, strammer bedre, og har bedre glass. man kjenner at 10,-kroners briller sitter dårlig... går man opp i 500 får man gode, og om man vil ha ekstra bra glass går man over 1000,- Mine Oakley briller har meget gode glass. Black polarized.... jeg sykler mye i sol, og trenger god beskyttelse for et par øyne som er ganske var mot lys... har pådratt meg noe dritt etter en sydentur... tåler ikke vind eller sterk sol.. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 ahh gidd useriøse svar. Hadde jeg ønsket en tråd om pilotbriller så hadde jeg starta den istedet. Pilotbriller var ifjor. 8580791[/snapback] ehh hvis man skal kjøpe dyre solbriller men har ikke ræva full av penger, så kjøper du pilotbriller fordi det aldri går ut av mote.. Lenke til kommentar
Usagi Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 ikke finn på å kjøp pilotbriller om du ikke passer til det. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 ahh gidd useriøse svar. Hadde jeg ønsket en tråd om pilotbriller så hadde jeg starta den istedet. Pilotbriller var ifjor. 8580791[/snapback] ehh hvis man skal kjøpe dyre solbriller men har ikke ræva full av penger, så kjøper du pilotbriller fordi det aldri går ut av mote.. 9106377[/snapback] Ehh alle vil ikke ha pilotbriller, tvert i mot er det mange som synes dem er stygge på alle andre enn de som virkelig kler dem. Og pilotbriller har allerede gått av mote. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 sjekk D & G sine pilot brille vist du har lyst på di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå