Shruggie Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Generation Kill er litt The Unit møter Band of Brothers. Langt bedre enn The Unit, men ikke helt like bra som BoB. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Flashpoint sees, men mest fordi kona liker det. Generation kill er vel en miniserie? Evt. kansellert? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Miniserie, basert på en bok. Fra gutta bak The Wire, en av mine absolutte favoritter Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 I sesong 4 i tu, han ene fyren var jo dopavhengig av kokain, men så neste episode er han helt fin igjen?:S og han utlendingen, ikke sjefen men han andre (ikke rasistisk ment), var jo hos faren til hu dama, så neste episode tilbake..:S Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Faren? Var vel en kompis av faren. Kommer en slutt på den sagaen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 I sesong 4 i tu, han ene fyren var jo dopavhengig av kokain, men så neste episode er han helt fin igjen?:S og han utlendingen, ikke sjefen men han andre (ikke rasistisk ment), var jo hos faren til hu dama, så neste episode tilbake..:S De er ikke utlendinger, de er negre. De er amerikanere alle sammen. "African-american" er det politisk korrekte å si i USA, men her i Norge har jeg enda til gode å møte noen som har noe mot å bli kalt neger. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Tenkte å si "negre" ville være for rasistisk.. men ok:). Bedre å være smårasistisk og si det riktig, en å være mildere og si feil. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Husker jeg så på the unit da jeg var 12 Hadde helt glemt av serien, til jeg så sesong 2 tilgjengelig for et års tid siden. Hyggelig å se at den har blitt populær Jeg holder på å se ferdig sesong 4 nå,, og ja, det har tapt seg som alt annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå