-iL- Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) obs; denne tråden vil inneholde diskusjon om siste episode som er sendt i USA. (tror ikke serien går i Norge p.n.) En av de bedre "militær" seriene som er laget, gårsdagens sesongavslutning (?) av sesong 2, episode, 23, var mektig. The Unit blir etter all sannsynlighet "shut down": The Unit faces its greatest threat when they are investigated by the Government for their actions. Each man must make difficult choices, which may put their entire team in jeopardy. spoiler for deg som ikke har sett ep 23 enda. Flere av gutta i fengsel, Brown i fengsel CIA, Blane (og Grey?) på flukt. Klarer Jonas og finne ut av dette? og Tiffy? makan til slut, måtte hu brenne, den heksa! Er sesong 3 bekreftet foresten? Endret 17. mai 2007 av -iL- Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 hva med å legge ting i spoiler da, jeg har fremdeles ikke sett de siste episodene Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 hva med å legge ting i spoiler da, jeg har fremdeles ikke sett de siste episodene 8580672[/snapback] ja, ok, men i andre slike tråder fungerer det slik at når siste episode er sluppet i USA, er det ok og diskutere den. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ep 23 var bra den. Nå må Brown finne Jonas. Håper på sesong 3, ble veldig likt Prison break. Jonas stikker til Panama og det blir en 'manhunt' fremover. Lukter slutten på the unit etter ses 3 tenker jeg... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 hva med å legge ting i spoiler da, jeg har fremdeles ikke sett de siste episodene 8580672[/snapback] ja, ok, men i andre slike tråder fungerer det slik at når siste episode er sluppet i USA, er det ok og diskutere den. 8582610[/snapback] Du burde varsle om spoilere i trådtittelen hvis det skal være sånn. Og The Unit får en ny sesong hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 hva med å legge ting i spoiler da, jeg har fremdeles ikke sett de siste episodene 8580672[/snapback] ja, ok, men i andre slike tråder fungerer det slik at når siste episode er sluppet i USA, er det ok og diskutere den. 8582610[/snapback] Du burde varsle om spoilere i trådtittelen hvis det skal være sånn. Og The Unit får en ny sesong hvis jeg husker rett. 8632961[/snapback] stemmer det, the unit er fornyet! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg begynte å se serien i dag. Så langt (episode 3) virker det som en spennende serie. Lenke til kommentar
KptSabeltann Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg har sett det som har kommet av The Unit til nå og syns det er sykt bra Noen som vet Når/om de fullfører sesong 3? Eller er det kanselert grunnet streiken? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Likte godt sesong 4 eg. Synd denne serien er kansellert nå. Den "enkle" formen for armyaction der heltene får til det meste, og ingenting er som du tror (selv om det er enkelt å gjennomskue omtrent hele tiden) fenger meg. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 hadde vært virkelig synd og ikke få se gutta igjen til høsten igjen, får håpe de ikke blir lagt ned for godt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 hadde vært virkelig synd og ikke få se gutta igjen til høsten igjen, får håpe de ikke blir lagt ned for godt Den er det. Skal nok en del til før den oppstår igjen. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 hadde vært virkelig synd og ikke få se gutta igjen til høsten igjen, får håpe de ikke blir lagt ned for godt Den er det. Skal nok en del til før den oppstår igjen. arg nekter og tro det leste en eller annen ryktebørs om at det kan stemme men det sjer jo hver vår :s Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Den siste sesongen var jo et makkverk uten like, så det er kanskje like greit. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Den siste sesongen var jo et makkverk uten like, så det er kanskje like greit. mja for lite millitært og for mye sivilt men.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Går Unit over til en ny kanal, må kontrakten med skuespillerne igjen fornyes. Da mister dem nok de mest betalte skuespillerne garantert som Dennis Haysbert, Scott Foley og Robert Patrick. Hadde det vært noe bra med The Unit uten de da? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nei, det tror jeg ikke. Det er nok produksjonsselskapet som har kontrakten med skuespillerne. De står da fritt til å selge programmet til hvilken kanal som helst. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Sesong 4 eier! (har bare sett til 3 episode) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Synd det ikke kommer flere sesonger av denne serien, likte den meget godt! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvilke serier finnes der ute som kan minne om The Unit? Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvilke serier finnes der ute som kan minne om The Unit? prøvde meg på flashpoint men det ble bare barnetv i forhold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå