werner89 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hei dere, jeg har et lignende problem. Jeg vet at alle usb portene mine funker, men her en dag spilte jeg av musikk fra minnepennen min (MicroMemory, 1GB) så ved et uhell ble den dratt ut av maskinen. Så når jeg skulle putte den inn igjen, så finner maskinen min ikke den i det hele tatt!! Hjelp meg! har også et skoleprosjekt på pennen... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Gå inn i Diskbehandling, se om du finner den der. I så fall kan du antagelig høyreklikke og tilegne den en drevbokstav. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
werner89 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Gå inn i Diskbehandling, se om du finner den der. I så fall kan du antagelig høyreklikke og tilegne den en drevbokstav.http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm 8580330[/snapback] har prøvd det. Den eksisterer ikke der heller. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Prøvd forskjellige USB-porter?? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Virkar andre andre usb-einingar? Lenke til kommentar
werner89 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Virkar andre andre usb-einingar? 8583435[/snapback] har prøvd alle usb portene. ikke alle funker men... prøvd de som funker. men ingen respons da heller Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Eg veit ikkje om det er relevant, men har du prøvd ei anna usb-eining? Enhet, om du vil, ei anna minnepenn? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Dette har ingenting med "Maskinen fungerer ikke" å gjøre (les sticky i nevnt kategori). Tråden flyttes til Lagringsmedier-kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå