radiated Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Alle som liker "Pepsodentisk speed-balkan-boogie med cowboyakkorder" må gjerne snakke om det i dene tråden. For alle som ikke har en aning om hva det er snakk om oppfordres de til å skaffe seg "Musikk fra Hybridene" umiddelbart! Lenke til kommentar
ponnikos Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Jeg fikk en sang av dem på en mixtape av en venninne, tror den het Norge - Bulgaria 10 - 11 eller noe slikt. Tenkte å sjekke dem ut etter det, siden jeg likte den sangen, men fant ikke noen album. Endret 10. mai 2007 av ponnikos Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 En stk. fan her. Har bare én plate: Musikk fra hybridene. Moro og bra musikk, med ekstremt dyktige musikkere. Spesielt Stian Carstensen som kan spille på hvasomhelst. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg fikk en sang av dem på en mixtape av en venninne, tror den het Norge - Bulgaria 10 - 11 eller noe slikt. Tenkte å sjekke dem ut etter det, siden jeg likte den sangen, men fant ikke noen album. 8582014[/snapback] Se på CDon f.eks, der har de alle CDene. Lenke til kommentar
ponnikos Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Si det til lommeboken min ;_; Ikke misforstå, jeg er helt for å kjøpe cder, men jeg har bare ikke råd til det for øyeblikket. Vent til jeg blir rockestjerne. Lenke til kommentar
edderkukken Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg er stooor fan. Og jeg gleder meg som et lite barn til neste cd, men det lar vente på seg. De lovte å slippe den ut i februar, men jeg har enda ikke sett noe til den. Noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har bare en sang, men digger den noe sinnsykt. Teller vel nesten som fan, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå