Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutters varighet under samleie?

Gjest Gjest_Usikker_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En komdom er jo hemmende nok :/ det er som å spise sjokolade med papiret på, skyte med lyddemper, svømme med klærene på...

8586249[/snapback]

/signed

Stoor forskjell med og uten. Må si det er en viktig faktor som spiller inn.

du har ikke like god kontroll over når du skal komme under samleie, det har du derimot når du runker. Spørs jo på hvor kåt du er og hvor lenge siden du har runket, og ikke minst på hvordan dere utfører det :p

Tar meg god tia med fingrer og tunge før jeg gjør det. Da blir det som oftest mye bedre for jenta også.. i tillegg så varer jo det hele mye lengre. :)

Lenke til kommentar
Men varer det ofte lengere eller kortere enn onani? Har du lettere for å komme fortere når du har samleie enn når du onanerer? Eller varer du lengere når du putter penis inn (og ut) (samleie)?

:ermm:

8580646[/snapback]

Hvis du jokker som en kanin, så kommer du nok fort, så det kommer ann på hvor fort du jokker på ;)

Jeg kommer fortere hvis jeg gjør det på egenhånd, btw

Lenke til kommentar
Ta på flere lag med kondomer hvis du vil vare lengre for hennes skyld den første gangen.

8585437[/snapback]

IKKE bruk mer enn én kondom. Ved flere kondomer, vil friksjonen mellom de to(eller flere) kondomene du bruker føre til at de sprekker. Sjansen er såpass stor for at det skjer, at det annbefaler jeg deg å ikke engang tenke på.

Lenke til kommentar
Ta på flere lag med kondomer hvis du vil vare lengre for hennes skyld den første gangen.

8585437[/snapback]

IKKE bruk mer enn én kondom. Ved flere kondomer, vil friksjonen mellom de to(eller flere) kondomene du bruker føre til at de sprekker. Sjansen er såpass stor for at det skjer, at det annbefaler jeg deg å ikke engang tenke på.

8589752[/snapback]

Helt riktig som sumsar sier her! Ikke tenk på det engang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...