Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Så, jeg er jomfru (gutt), og det jeg lurer på er: Hvor lenge varer en gutt gjennomsnittlig under samleie? Og, kommer du fortere under samleie enn når du onanerer, eller er det ca. det samme? -Takk! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 det er ganske mange faktorer som spiller inn her så et eksakt tall på minutter og sekunder er så å si umulig å komme med. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 …..Ett gjennomsnittlig samleie varer fra 3 til 6 minutter og består av fra 60 til 120 støt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Men varer det ofte lengere eller kortere enn onani? Har du lettere for å komme fortere når du har samleie enn når du onanerer? Eller varer du lengere når du putter penis inn (og ut) (samleie)? Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Men varer det ofte lengere eller kortere enn onani? Har du lettere for å komme fortere når du har samleie enn når du onanerer? Eller varer du lengere når du putter penis inn (og ut) (samleie)? 8580646[/snapback] Så forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Etter egen erfaring så tar det lengre tid enn ved kun onani.. Men det spørs vel som sakt på person, og hvor nervøs du er i øyeblikket.. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Og fra gang til gang, sinnstilstand til sinnstilstand. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det er vanlig å komme veldig fort de første gangene. For meg varte det riktig nok evig første gangen, men så når det kom til andre gangen kom jeg så fort at det hele ble ganske flaut. Hvor lang tid du bruker på å komme når du har sex har nok veldig lite å gjøre med hvor lang tid du bruker når du onanerer. Jo kåtere du er før dere begynner jo fortere kommer du. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har hørt at noen onanerer et par timer før det 'vet' at de skal ha sex, for å vare lengre under selve samleiet? hmm... Lenke til kommentar
gorber Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tja, det kan hjelpe, er ikke så sprekkferdig når du skal til dyst da. Problemet er bare; hvor ofte vet man at man skal ha sex da? Er hvertfall ikke noe jeg planlegger. Lenke til kommentar
Hod Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hvor lang tid det tar har alt med å si hvor kåt enn er før akten begynner! Desverre:) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tja, det kan hjelpe, er ikke så sprekkferdig når du skal til dyst da. Problemet er bare; hvor ofte vet man at man skal ha sex da? Er hvertfall ikke noe jeg planlegger. 8581180[/snapback] Den første gangen kan være lett å forutsi, det er bare å runke hver gang før du skal se en film eller lignende med ei jente som du liker ^^ Lenke til kommentar
Kasadu Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kjæresten min kan holde på kjempelenge. Har vart i over to timer for å si det sånn. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kjæresten min kan holde på kjempelenge. Har vart i over to timer for å si det sånn. 8582479[/snapback] For å svare på spørsmålet til trådstarter: Jeg bruker MYE lengre tid på et samleie enn en runk! Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Ukjent_* Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kjæresten min kan holde på kjempelenge. Har vart i over to timer for å si det sånn. 8582479[/snapback] For å svare på spørsmålet til trådstarter: Jeg bruker MYE lengre tid på et samleie enn en runk! 8582499[/snapback] Så som oftest så varer et samleie lengre enn et runk? (eller alltid for den slags skyld) *hopes* Lenke til kommentar
Lacesso Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Som sagt tidligere, det kommer an på hvor kåt du er før du setter igang. Edit; Leif Endret 10. mai 2007 av Lacesso Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Kjæresten min kan holde på kjempelenge. Har vart i over to timer for å si det sånn. 8582479[/snapback] For å svare på spørsmålet til trådstarter: Jeg bruker MYE lengre tid på et samleie enn en runk! 8582499[/snapback] Så som oftest så varer et samleie lengre enn et runk? (eller alltid for den slags skyld) *hopes* 8582674[/snapback] Det er sex det er snakk om. Finnes ingen fasit. Så å si at et samleie som oftest varer lengre enn et runk blir bare tull. De første gangene tror jeg ikke du skal forvente så mye uansett. Men når du har hatt en del sex vil du bli bedre og bedre til å kontrollere det, og du vil kunne velge mer selv når du vil komme. Nå vet jeg ikke hvor lang tid du bruker på å runke da, men et samleie kan vel vare i alt fra noen få minutter til hele natten (men da ligger du ikke å gir alt, det blir for slitsomt). Endret 10. mai 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Ta på flere lag med kondomer hvis du vil vare lengre for hennes skyld den første gangen. Men hvis dere er sammen og er trygge på hverandre burde hun forstå at du ikke er erfaren, hvis det er hennes første gang er hun kanskje også litt trang(varierer fra person til person) og det kan være litt vondt for henne. For å summere opp kan vi si at de første par gangene trenger du ikke å fokusere så mye på hvor godt det er eller når du kommer. Øvelse gjør mester! Edit: Hvis du skulle komme veldig fort kan man jo alltids ta fingre/tunge i til hjelp? Endret 10. mai 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 En komdom er jo hemmende nok :/ det er som å spise sjokolade med papiret på, skyte med lyddemper, svømme med klærene på... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 En komdom er jo hemmende nok :/ det er som å spise sjokolade med papiret på, skyte med lyddemper, svømme med klærene på... 8586249[/snapback] Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå