Gå til innhold

Ny 32" LCD til maks 8000 - Trenger hjelp kjapt!

Anbefalte innlegg

Jeg skal skaffe meg ny TV snart, og jeg har funnet ut at jeg skal ha en 32" LCD-TV. Men jeg trenger hjelp til å finne en bra. Jeg har 8000 som jeg kan bruke, men vil under det om det er mulig.

Jeg spiller mye Xbox 360, og derfor trenger jeg en TV som er veldig bra til spilling. Den bør også funke greit på TV-sendinger, spesielt fotballkamper, og DVD-filmer. I fremtiden vil jeg nok også se en del på HD-DVD filmer, og derfor bør den også være brukbar til det.

Det viktigste er altså at den er god som spille-TV. Det nest viktigste er at TV-sendinger bør se bra ut, spesielt sportssendinger. Til slutt synes jeg også det er litt viktig at den er god til å se DVD og HD-DVD på. Den bør også ha gode tilkoblingsmuligheter.

Jeg har sett litt på disse to:

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=20273&cid=5715

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....d=2345&cid=5715

Noen som vet om de er bra? Vil gjerne ha tips om andre gode TV-er til maks 8000. Trenger svar kjapt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv den sorte i 40", jeg er knallfornøyd med min.

Fjernkontrollen kommer i samme sorte design, vertfall hos meg.

Fordel for meg var at høgtalerene kommer under slik at den ikke tar så mye plass sideveis.

I tillegg har den nok av tilkoblingsmuligheter for mitt vedkommende, fungerer som en drøm å koble laptoppen min til TVen sin HDMI kontakt (ved hjelp av DVI --> HDMI overgang som kostet 349,- hos samme forhandler)

Jeg bruker TVen til Parabol, noe som gir klare signaler, hvor god den er på antenne signal har jeg ikke fåt testet, men butikken jeg var innom hadde en "vanlig tv" som hadde bordantenne koblet til flyttet denne over på viewpia`en og resultatet var tilsvarende det samme etter min mening. Nå er jo ikke jeg noe fanatiker på akkurat dette feltet , men jeg har vertfall ingen ting å utsi på den TVen.

Endret av g0lden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...