Gissan Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Heihei.. Satt og tutlet litt med en hjemmeside, men for å få litt avveksling begynte jeg på et nytt "prosjekt". Videreutviklet en idé, og har nå kommet opp med et førsteutkast. Designet er forandret fra en mal jeg lagde for en tid tilbake, men oppbygningen er den samme. Domenet var bare noe jeg fant på, dog er det ledig.. Mangler siden farger? Det blir kanskje litt for mye svart/hvitt/grått? Har tenkt på en beige (?) farge, men orket ikke styre noe mer med det. Blir headeren for dominerende? Red.: Nå har jeg ventet i 2 timer på at FTP-kontoen min på start.no skal åpnes, men neida.. Legger bare ut nå, og bumper tråden så snart jeg har webhotell i orden.. Forbaskede tullinger. Nå funker FTP-innlogging verken på hotserv.dk, zendurl.com eller home.no.net (start.no).. Herregud.. Endret 10. mai 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du kan jo legge bildet til som vedlegg i din tråd. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Du kan jo legge bildet til som vedlegg i din tråd. 8580324[/snapback] Litt av poenget er jo en live-versjon av siden. Tror det har skjedd noe med hotserv sin(e) server(e), fordi jeg kommer ikke inn via FTP på noen av kontoene mine. (Jeg har tre stykker tilsammen). Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Da har jeg endelig fått fikset et webhotell til siden. http://gissan.bravehost.com Headeren er bare midlertidig, og hvis jeg skla bruke den, skal skriften bli mindre, og selve headeren skal krympe i størrelse.. Kritikk? Red.: Burde jeg kanskje skrevet "Dontcare.no - Where nobody cares" iom. at domenet er engelsk? Endret 10. mai 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Beklager, men dette syns jeg var fryktelig kjedelig. For å være litt konstruktiv kan jeg jo si hva jeg ville ha gjort; Farger, takk. Svart-hvitt kan funke i visse tilfeller, dette er dessverre ikke et slikt tilfelle Linjehøyde -> 1.5 i brødtekst, margin på minst 2em mellom avsnitt Venstrestilt overskrift i sidebar, midtstille footer i forhold til innholdsfeltet og ikke containeren (få inn luft her og) Ikke så masse streker overalt Generelt føler jeg at jeg gisper etter luft - her er jo det meste pakket sammen, det kan nesten virke som du har et veldig begrenset antall piksler og vil utnytte de du har så godt som du bare kan Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) *Sniip* Fikset ihvertfall på noe av det du sa. Er dog ikke fornøyd med fargene i menyen, men jeg prøver ihvertfall.. Bedre nå? Mer luft? http://gissan.bravehost.com. Red.: Og så fikset jeg litt på headeren, gjorde en engelsk vri.. Endret 10. mai 2007 av Gissan Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) "Dont care" Hadde vert bedre med annen meny Lykke til videre Endret 10. mai 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 "Dont care" Hadde vert bedre med annen meny Lykke til videre 8584157[/snapback] Tenker du på fargene eller oppsettet? Jeg er selv veldig fornøyd med oppsettet i menyen, og vil ikke bytte det ut. Synes det står i stil med resten av designet.. Lenke til kommentar
mske Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hei! Ren svart skrift kan bli litt kjedelig noen ganger, tror det hadde sett bra ut med denne fargen : #575756 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Bumper tråden jeg, da jeg fortsatt ønsker kritikk på siden. Det er noe med fargene i menyen som ikke fungerer.. Tips? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Den reklamen hører ikke hjemme helt der oppe, finn en annen plass. Og den ene streken som går lodret gjennom siden går så og si litt for langt ned(se på footeren). Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Poenget er at den skal gå gjennom hele siden. Med reklamen kan det virke rart, jeg ser det, men ikke mye jeg kan gjøre med det. Det er hosten min som la ut reklamen.. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Kjederlige farger Kjederlig oppsett Likte ikke hoveren på menyen din. Bra font valg og linjehøyde Hva er ideen din egentlig? Var ikke veldigspesiell spør du meg.. Skal det være en pouplær nettjeneste, burde du få til en web 2.0 side. Dette ser ut som en tam blogg side. Her finner du mye bra linker til design inspirasjon og ideer. Endret 20. mai 2007 av Einar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå