Melvin Snerken Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ved første øyekast ligna den på standardskriften i Word 2007, Calibri: Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Kan vi ikke opprette en "konkurranse" hvor man er ut etter beste navn og logo? Etter et par dager/uker(/år om vi skal gjøre det som de som faktisk bestemmer) så blir det opprettet en poll hvor man kan stemme på sin favoritt. Når navnet er valgt er det opp til forumets medlemmer til å skape noe festelig i photoshop/mspaint (for de som foretrekker det), hvor det deretter blir gjennomført nok en poll. Vinneren avsendes til StatoilHydro per mail. 8596495[/snapback] Tenkte på det selv, før jeg leste posten din. Kom igjen, jeg blir med.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Stilren logo og veldig moderne, men utrolig upåfinnsomt navn. Ja, vi vil ha konkurranse om nytt navn! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ganske så stilrent, men for lite distinkt. Hvor er dråpen? Navnet var veldig dårlig utformet, om du prøver det i en settning:"Skal vi stikkke på StatoilHydro og ta en burger?". Det kan nok godt tenkes at bensinstasjonene blir kalt noe annet. 8582382[/snapback] Viss det er logoen til Statoil du mener, har de en flamme som logo. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er DETTE logoen d ehar brukt sikkert flere tusen kroner på? Not impressed.. Dette kunne søstra mi på åtte klart å lage i paint. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg synes logoen er stilren, og passende til et midlertidig navn og logo (i følge det jeg har lest skal de skifte til nytt navn og ny logo om ikke veldig lenge). Flott blåfarge i kombinasjon med en stilig font, synes det var en fin logo jeg Og tviler sterkt på at søsteren din på åtte kunne laget denne, selv om den er enkel, så er den gjennomtenkt og modifisert ned til minste lille detalj. Mye design som er latterlig enkelt(men også pent), og selv om det i teorien er lett å lage, så er det mye tenking og modifisering bak. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Det har de siste årene blitt utrolig minimalistisk. Selv liker jeg dette, hvorfor ha masse greier som ikke har noe mening i en logo? F. Eks en flamme, et hjul, en slange eller hva enn man måtte komme på .. Syntes selv den er stilren, liker fargen veldig godt, og den ser jo seff profesjonell og offisiell ut. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 StatoilHydro 8656119[/snapback] hahaha nice. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) StatoilHydro Endret 20. mai 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Haha. De snakket om denne logoen på Kommisjonen på Kanal 24. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ja jeg er veldig sent ut med dette, men siden Statoil nå har startet å pumpe ut den nye logoen sin i media så synest jeg at den ligner voldsomt på Djuice sin logo, og vet ikke hvordan det er med andre, men når jeg ser logoen så tenker ikke jeg på Statoil i det hele tatt, men hodet mitt kobler den automatisk opp mot mobiltelefoni. Noen andre som "sliter" med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå