Meg Selv Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 prøver å brenne .Cue og .bin filer i fire burner, men for kun en feilmelding: Thread1: Error sending cue sheet Thread1: Sense Error: ILLEGAL_REQUEST (INVALID FIELD IN PARAMETER LIST) (0x05 0x26 0x00) Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Bruk heller Nero Burning Rom. Det er MYE bedre. Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Prøv med å laste bin&cue fil på nytt. Viss ikke det går, prøve med Nero! Lenke til kommentar
Beornegard Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hei. Mulig at brenneren din ikke er blitt identifisert i fireburner (eller at den av en eller annen grunn ikke er støttet i det programmet). Anbefaler å bruke cdrwin eller blindwrite til å brenne .bin - filer. Nero går nok greit også, men sørg for å velge dao - modus (disc-at-once) og ikke tao (track-at-once) ved brenning av cd-image. Lenke til kommentar
Beornegard Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Glemte å nevne at det også er mulig at det er en feil i .cue - filen, så sjekk den også. (.cue - filer spesifiserer bla.a. path'en til imaget, hvilken type image det er, block-størrelse o.l.). Lenke til kommentar
norrick Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Last ned ISOBuster så du kan se innholdet på imaget før du brenner den. Til å brenne dette imaget ville jeg valgt CloneCD. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvilken versjon har du av fireburner ? Jeg minnes at en av versjonene ikke funket helt på WinXp (funket på 98se)... ? Lenke til kommentar
2roll Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvilken versjon av FB bruker du? Hva slags brenner bruker du? Hvilket OS bruker du? Lenke til kommentar
Meg Selv Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 fireburner 2.1.7 windows edition jeg har en sony brenner 8x r, 4x rw, 32x read, windows xp pro engelsk versjon prøvde å brenne det med nero men etter jeg har valgt .cue fila strå den bare å tenker hele tiden Lenke til kommentar
Meg Selv Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 har brøvd med 4 forskjellige .bin & .cue filer og tror ikke det er noe galt med filene, har brent .cue filer før, og funket helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå