Iris_L Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Joa, nå har jeg litt problemer igjen Har laget meg en ny side, og problemet er at jeg ikke kan skrive lenger tekst enn tekstfeltet. Skriver jeg lenger blir hele siden maltraktert Her ser dere et utkast til siden: http://lindtner.moo.no Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette lille (store?) problemet? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 For guds skyld, IKKE bruk FRAMES. Bruk tables eller div-tags og CSS. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Trodde ikke at jeg brukte frames :!: Laget designet i photoshop, og resten i dreamwaver. Hensikten var å ikke bruke frames iallefall Endret 10. mai 2007 av Iris_L Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Trodde ikke at jeg brukte frames :!: Laget designet i photoshop, og resten i dreamwaver. Hensikten var å ikke bruke frames iallefall 8579969[/snapback] Hmm... Skal sjekke kildekoden. Kan være at jeg var litt rask til å dømme der. Legger meg langflat hvis jeg var litt rask i vendingen. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Noen andre som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Trodde ikke at jeg brukte frames :!: Laget designet i photoshop, og resten i dreamwaver. Hensikten var å ikke bruke frames iallefall 8579969[/snapback] Hmm... Skal sjekke kildekoden. Kan være at jeg var litt rask til å dømme der. Legger meg langflat hvis jeg var litt rask i vendingen. 8580002[/snapback] Tror nok ikke at hun har brukt frames nei Men når hun kjører forward gjennom moo.no setter den siden inn i en frame for at det skal bli moo-domene i adressefeltet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå