Wintermuthe Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hei, Jeg og poden fikk GameCube til jul Jeg lurer på om det kommer til å bli muligheter for å koble denne til nett (dvs. GameCube Live) i løpet av neste år? Har søkt her på forumet uten å finne noe svar på dette så håper noen vet noe ... Ellers så kan jeg jo si at GameCube er utrolig morsomt! Jeg drømmer om Mario universet Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Gamecube er alerede online i Japan, og vil nok etterhvert komme komme hit til Europa. "Phantasy star online" er det første spillet som benytter seg av dette. My guess er at det kommer i jan/feb i USA, og i slutten av 2003 i Europa... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Gamecube Online blir fett! Gleder meg til kameraten min får det. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Gamecube er Online i Japan, men det er også online i USA, det ble faktisk online før Xbox gjorde det, sånn offesielt, det er riktig nok ikke Nintendo som står for dette spillet men Sega. Dette skal dukke opp i EU samtig som Xbox live ca. altså i Mars. Phantasy Star Online 1&2 heter spillet, et KNALL bra spill. Med BÅDE online og offline muligheter. Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg skjelver av spenning og glede! Er dette spillet ute i hyllene nå? Dvs one-player varianten? Lenke til kommentar
fOOdserv Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Nei, PSO er annonsert til 1 kvartal 2003.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå