The_Lobster Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hei! Jeg tok dette bildet umiddelbart etter jeg hadde montert objektivet på mitt nye Nikon D80. Derfor er bakgrunnen og lyset litt dårlig (det var sent på kvelden + vanskelig å finne god bakgrunn i stua;) Men syntes det ble litt fint likevel=) All kritikk er hjertelig velkommen Mvh, Joachim Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Fint utsnitt, gjør seg forsåvidt greit med den "brunt/hvitt-sepia"-effekten, men du har bommet totalt på blender og fokus. Øvelse gjør mester! Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Matsi: Ville det vært bedre om mer av blomsten i forgrunnen hadde vært i fokus (ikke bare frøene) og litt mindre blenderåpning for å unngå at så mye hvitt blir helt vasket ut? (Må bare forsikre meg om at jeg helt konkret skjønner hva jeg må forbedre til neste gang;) Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Matsi: Ville det vært bedre om mer av blomsten i forgrunnen hadde vært i fokus (ikke bare frøene) og litt mindre blenderåpning for å unngå at så mye hvitt blir helt vasket ut? (Må bare forsikre meg om at jeg helt konkret skjønner hva jeg må forbedre til neste gang;) 8580557[/snapback] Jeg ville lagt fokus helt inners i blomsten, på de.. ja, hva heter det? De tingene som kommer ut midt i blomsten. Så ville jeg økt blenderen noe, sånn at ikke blomsten blir så overeksponert. Og kanskje redigert vekk noe av bakgrunnen nederst i bildet. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Takk for svar! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå