Skrollan Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 min er alltid i venstre lomme, untatt når jeg kjører, da er den i sekken... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Har den i høyre buskelomme. Vet ikke helt hvorfor, men det har blitt en vane, og kanskje fordi jeg vanligvis bruker høyre arm til å kaste og slikt Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Har den alene i høyre bukselomme for å unngå at den blir ripete av nøkler osv. Lenke til kommentar
Inaktiv_bruker1123 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har mobilen absolutt alltid i den høyre bukselommen, og lommeboken i venstre. For en tid tilbake var det hull i den høyre bukselommen på en av buksene mine, og da måtte jeg bytte om - og det føltes fullstendig feil (lommeboken var for øvrig stor nok til å ikke falle gjennom hullet) .. xD Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har alltid mobilen alene i venste bukselomme. Nøkler, kort-holder og annet jeg måtte ja med meg legges i høyre lomme. (Er selv høyrehendt forresten..) Jobb mobil er ofte i beltet helt til jeg er ferdig på jobb (høyre side). Men også noen ganger i sekken (om jeg skulle ha med meg det den dagen). Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har alltid mobilen alene i venste bukselomme. Nøkler, kort-holder og annet jeg måtte ja med meg legges i høyre lomme. (Er selv høyrehendt forresten..) Jobb mobil er ofte i beltet helt til jeg er ferdig på jobb (høyre side). Men også noen ganger i sekken (om jeg skulle ha med meg det den dagen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg