Iril Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har et ganske enkelt spørsmål - Hva er på bikini fronten i år? Jeg syns det er utrolig dårlig utvalg i bikinier, spes for personer som har en cup størrelse over A. Virker som alt blir laget med tanke på bittesmå pupper som ikke trenger å holdes på plass.. Så er det noen som har noen gode bikini tips? Hvor det er fint utvalg osv.. ? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 H&M er veldig standar, men de har så utrolig mange forskjellige modeller på størrelsene, så jeg anbefaler det alikvel. Kanskje litt kjedelig ettersom "alle" har det, men det duger. Billig også! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 For jenter meg litt size er hvit bikinitruse (Helt clean hvit) og trekant-bikini ganske hot. Det skader ikke om den er svart eller rød heller. Hvit får fram brunfarge bedre, om man ikke er veldig brun, men om fargen er veldig mørk så passer svart bra Skal se om jeg finner noe bilder.... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har brent meg på hvit bikini før. Da må man passe på at den ikke blir gjennomsiktig når man bader og sånt. Er man brun er sterke farger finest syntes jeg. Sort er bare kjedelig! Lenke til kommentar
Iril Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Kluet er at en trekant bikini holder ikke noen ting! Tro meg, jeg har mange trekant bikinier jeg, men de holder ikke en D cup. Og dermed blir det bare vondt å gå rundt i og ser ikke spes pent ut heller.. Hennes har altid mye pent Men jeg har bare sett trekant bikinier i år Men skal ta meg en skikkelig tur å sortere utvalget Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hva med overdeler med brei halterneck? Gir mer støtte enn trekantene. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Ja det er mye bedre Jeg har en sånn bare i blå og det er den jeg sverger til Men nå vil jeg ha litt mer utvalg før jeg drar til syden.. Så du vet vel ikke hvor de selger flere? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Har en jeg også, den jeg sverger til. Min kjøpte jeg i statene da.. Ser ikke ut som H&M har det største utvalget av den type modell. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Hehe.. ja tror jeg kjøpte min i utlandet og Nei kanskje spesial butikken har noe fint.. men da blir det fort så dyrt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Redd for det, gitt. Tror muligens Oasis o.l butikker kan ha en del fint, selvom det er litt over H&M-pris. Hehe. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Jepp.. Får ta meg en tur rundt på Lagunen og i byn å se om jeg finner noe.. Må jo ha noe jeg kan være litt aktiv i og.. Gidder jo ikke bare ligge å sole meg liksom Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Noe jeg liker er en litt farget bikini overdel og "hotpants" lignende nedredel. Det er Det kan jo være litt hawt? ^^ Endret 10. mai 2007 av Nordgaard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå