Joachim_F Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Soul Calibur Legends kommer eksklusivt for Wii, og her loves vi en unik og involverende spillopplevelse. Les mer Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg husker jeg spillte dette første gangen på en slik stående konsoll. Mange mange år siden, jeg gleder meg Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg likte Soul Calibur II (GC) men dette blir vel ikke helt det samme? Spennende. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jøye meg, skal si Wii får et bra slossespill =) Dette gruser helt klart Virtua Fighter og Dead or Alive, dog ikke Tekken =) *håper på multiplatform* Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jøye meg, skal si Wii får et bra slossespill =) Nei, dette er et action/eventyrspill. Lenke til kommentar
StrawhatLuffy Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Breaking news: Lloyd Irving blir en spillbar karakter (se gametrailers)! Hvilken legendarisk gladmelding! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ekslusiv ekslusiv ekslusiv. Til å være en konsoll med dårlig støtte fra 3dje parts utviklere vil jeg si det begynner å bli en del "ekslusive". Eller er ekslusivt et ord for "vi støtter ikke"? Tror jeg må sjekke ordboken igjen. Anyway. Fint at det turer og går for Wii. Morsomt er det i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg