Gå til innhold

Age of Conan, hvilken class vil du spille?


Hvilken klasse vil du spille i AoC?  

557 stemmer

  1. 1. Hvilken klasse vil du spille i AoC?

    • Priest of Mitra
      46
    • Scion of Set
      10
    • Druid of the Storm
      21
    • Bear Shaman
      27
    • Barbarian
      78
    • Assassin
      79
    • Ranger
      61
    • Guardian
      35
    • Conqueror
      37
    • Dark Templar
      32
    • Herald of Xotli
      31
    • Demonologist
      26
    • Necromancer
      51
    • Lich
      23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AoC komer til å bli det beste spille i mange år jeg tror assasian er den beste classen

 

Alle klassene skal være så godt som balasert. Så det er ingenting som heter "den beste klassen"

 

håper du har rett... hater spill som gjør det lettere for dårlige spillere å bli bedre...

fks. at en class er mye bedre enn en an...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fra min erfaring i WoW veit eg at det er omtrent umulig å balansere klasser i 1vs1 pvp. Skal bli spennande å sjå korleis det går i AoC.

 

Å balansere klasser for 1 vs 1 er egentlig ikke noe vanskelig. Men problemet kommer når de også skal være balansert i mange vs mange, 1 vs npc, mange vs npc, raid etc etc. Det er ofte en meget vanskelig ting...

Lenke til kommentar
Det kommer alltid til å bli noen klasser som virker bedere mot visse klasser og ikke like bra mot andre. slik kommer det alltid til å være (hvertfall en stund framover ;) ) ...

 

"Rock - Paper - Scissor" balansering blir brukt i en del spill, og fungerer ofte bra. Ellers så er jo mye situasjonsbestemt om hva som fungere bra og ikke, blir dumt å syte over at f.eks en "melee" klasse er dårlig i "ranged" ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...