Gå til innhold

Age of Conan, hvilken class vil du spille?


Hvilken klasse vil du spille i AoC?  

557 stemmer

  1. 1. Hvilken klasse vil du spille i AoC?

    • Priest of Mitra
      46
    • Scion of Set
      10
    • Druid of the Storm
      21
    • Bear Shaman
      27
    • Barbarian
      78
    • Assassin
      79
    • Ranger
      61
    • Guardian
      35
    • Conqueror
      37
    • Dark Templar
      32
    • Herald of Xotli
      31
    • Demonologist
      26
    • Necromancer
      51
    • Lich
      23


Anbefalte innlegg

Blir nok en ranger på meg:)

 

Noen som vet om man kan create egen class som på oblivion?

Jepp det er helt sikkert at man ikke kan. Men derimot kan man velge moduler innenfor samme klasse medium armor o.l. Slik at klassene vil variere innbyrdes endel. Disse modulene får man tilgang til etterhvert som man levler. Hvis ikke FunCom har gått bort ifra denne varianten også. Må jo være vanskelig å balansere selv det. Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Pleier vel som regel være en blanding av CS kids og Legolas wannabe's...? Og de er det mange av (dessverre)

jupp, også det at combat med bue er ganske tøft, også en grunn til at hunter er ganske populært i wow. Det er noe forlokkende med å sende en pil gjennom brystet på din fiende 30 meter unna ;) planen er scion of set selv.

 

Blir nok endel mer morro å treffe med pil og bue i AoC enn i WoW da man faktisk må sikte å treffe fienden!

I WoW er det jo kun mattematikk som avgjør om du treffer eller ei...

Lenke til kommentar
Jeg synes ranger virker gøyt i PvP, men skikkelig kjedelig i PvE. Mye fetere å løpe inn i en klynge og hogge av hode på alle sammen med øksen min.

ranged har egne fatality animasjoner da :) sikkert mye kult der også. vet hvertfall at det er en der fienden eksploderer!

"Oh, as either a caster or a ranged weapon user, you get nasty, delicious fatalities.... tearing off heads with your spear, burning people to crisp or simply making them explode."
http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=43849
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg lurer litt på hvordan guardian blir i aoc. Jeg liker å spille folk med armor(fordi de er så sinnsykt kule :roll: ), og har derfor for pekt meg ut guardian som et alternativ. Men det jeg lurer på er hvor mye skade de gjør, og om de er noe morsomme i pvp, vil ikke ha spille en klasse som bare står å slår og slår og slår uteb og ha en mulighet til å ta noe særlig skade på fienden. Og som bare blir unngått i mass-pvp, fordi de tåler så mye og tar så lite.

Lenke til kommentar

Vel det jo ikke akkurat ekstreme forskjeller på stances til en warrior i wow, litt er det jo, og du kan ikke spille noe særlig pvp i def stance, men du heller ikke noe nytting i pvp som en prot warrior.

 

Men blir det talents på samme måte som wow, eller blir det meste sånn at hvis du blir mye slått på får du mer defense skill?

Lenke til kommentar

Det finnes ingen skills som du må "traine" opp f.eks ved å slå mye med sverd for å få sverd skills f.eks.

 

Stances er forskjellige slossemåter man kan ha.

 

En Guardian f.eks vil ha Defensive Stance og Frenzy Stance blandt annet, der Defensive gjør han mottagelig for flere slag og Frenzy dobler DPS mens det tripler skade han tar imot.

 

Dette er noe han kan forandre på flereganger iløpet av en kamp.

 

Det står litt om det på bymitra.com.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...