Gå til innhold

Age of Conan, hvilken class vil du spille?

Hvilken klasse vil du spille i AoC?  

557 stemmer

1. 1. Hvilken klasse vil du spille i AoC?

• Priest of Mitra
      46
    • Scion of Set
      10
    • Druid of the Storm
      21
    • Bear Shaman
      27
    • Barbarian
      78
    • Assassin
      79
    • Ranger
      61
    • Guardian
      35
    • Conqueror
      37
    • Dark Templar
      32
    • Herald of Xotli
      31
    • Demonologist
      26
    • Necromancer
      51
    • Lich
      23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper det blir et voksent miljø i AoC. SWG hadde et perfekt miljø sånn sett synes jeg, var sjeldent det var folk som spurte om penger o.l der. I WoW så blir jeg jo invita til guild, og så mener de at jeg må betale en liten sum fordi jeg joina etterpå. Jeez.

9207045[/snapback]

Ville nok ikke stolt for mye på at det er et kjempevoksent miljø.

Er jo et online spill.

Vil alltid være noen alt for barnslige og innpåslitne folk der.

Jeg kommer jo til å spille også >_>

Har et lite håp om at det er litt bedre enn wow.

Lenke til kommentar

Ikke for å skryte av mine 1337 skillz (jeg er nok bare litt over snittet i d fleste spill), men jeg vil nok seriøst velge den classen som er "vanskligst".

Enkle classer blir man så utrolig lei av etter hvert (alle classene i for eks. wow...)

Veldig usikker på hvilken class dette blir, men jeg valgte ranger i pollen siden det er den classen virker som om den er mest avhengig av kjappe reflekser og sikting

Lenke til kommentar

Jeg har et lite spørsmål, hva blir mage classen? Som gir spell-dmg? Orker ikke fighter-class, blir så ensformig. Så jeg vil ha noen som gir masse dmg via fireballs etc etc. En ting til; hadde vært fint med en oversikt over hva som er dps class, hva som er healer class osv. Og, hvilken rase passer best til de forskjellige klassene? Kanskje mye å spørre om, men... :cry:

Tusen hjertelig på forhånd. :D

Endret av Uchiha
Lenke til kommentar
Jeg har et lite spørsmål, hva blir mage classen? Som gir spell-dmg? Orker ikke  fighter-class, blir så ensformig. Så jeg vil ha noen som gir masse dmg via fireballs etc etc. En ting til; hadde vært fint med en oversikt over hva som er dps class, hva som er healer class osv. Og, hvilken rase passer best til de forskjellige klassene? Kanskje mye å spørre om, men...  :cry:

Tusen hjertelig på forhånd. :D

9210390[/snapback]

Klikk linken i signaturen min.

Lenke til kommentar

Necromancer blir nok tingen for meg hvis jeg kjøper spillet (Noe som jeg tror jeg gjør ... trenger å få fokus vekk fra wow).

Jeg spilte alltid Necromancer i Diablo2, så kanskje jeg får noen nostalgiske øyeblikk :)

Jeg håper virkelig man slipper alle "fjortissene"... Det var en av tingene som ødela litt av wow-miljøet for meg. Heller lage et pokemon mmo spill til dem :)

Lenke til kommentar

skammer meg nesten for at jeg kommer til å velge barbar fra cimmeria. er liksom så typisk.. alle vil være conan..

men har alltid likt melee folk. og siden jeg ikke kan velge å være fra Asgard så er valget lett. i mine øyner skal en barbar komme fra en kaldt land fra nord, hvor han fra liten av er vandt til å jakte ute i kulden etter mat.

Lenke til kommentar
skammer meg nesten for at jeg kommer til å velge barbar fra cimmeria. er liksom så typisk.. alle vil være conan..

men har alltid likt melee folk. og siden jeg ikke kan velge å være fra Asgard så er valget lett. i mine øyner skal en barbar komme fra en kaldt land fra nord, hvor han fra liten av er vandt til å jakte ute i kulden etter mat.

9239093[/snapback]

tipper du skal spille RP :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...