Gå til innhold

Age of Conan, hvilken class vil du spille?


Hvilken klasse vil du spille i AoC?  

557 stemmer

  1. 1. Hvilken klasse vil du spille i AoC?

    • Priest of Mitra
      46
    • Scion of Set
      10
    • Druid of the Storm
      21
    • Bear Shaman
      27
    • Barbarian
      78
    • Assassin
      79
    • Ranger
      61
    • Guardian
      35
    • Conqueror
      37
    • Dark Templar
      32
    • Herald of Xotli
      31
    • Demonologist
      26
    • Necromancer
      51
    • Lich
      23


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har lyst å spille assassin eller ranger, men som Bakkem er også jeg litt usikker. Virker som det er så mange som kommer til å velge ranger og assassin.

 

Har ikke helt fått med meg alle forskjellene på assassin og ranger. Finner så lite informasjon om assassin. Er det assassin som er god til å snike og stjele? Hvem er flinkest til å skjule seg og klatre?

 

Etter å ha lest om Guardian på ageofconan.com (nettopp lagt ut), så fikke jeg litt lyst til å spille det også. Virket meget interessant. :hmm:

Endret av stalker.
Lenke til kommentar

Blir nok Barbarian på meg. Har lyst å vere like tøff som Conan :cool:

Håper berre ikkje at alt for mange spelar denne classen da. Det ser ut som at ein GOD del skal spele rogue.

Eg kjem nok til å lage ein character som eg spelar på litt mindre også, men eg veit ikkje heilt kva den skal vere. Kanskje Necromancer,, det er litt tøft på Diablo 2 iallefall

 

Nokon som veit om Rogueclassane kan springe fortare enn dei andre?

 

Edit: skrivefeil

Endret av 2rst1
Lenke til kommentar

hadde egentlig tenkt å være en av rogue-klassene, men ser ut til at veldig mange skal være det (etter å ha sjekket både her og mange andre steder), så på meg blir det nok en Conqueror med to sverd... åja, det er ingenting som slår dualwielding! (utenom kanskje en god, gammeldags longbow :p )

Lenke til kommentar
på følelsen av at ranger og assasin blir nye Nightelf Rogue i begynnelsen av AoC. kommer til å kry av 14tisser (no offence, way of speach) som hopper på deg da du har 1% hp igjen etter en annen fight, herlig.....

9170472[/snapback]

Tipper ikke AoC får samme mengde "14tisser" som WoW. Om du har fulgt med litt er miljøet ganske så mer voksent.

Lenke til kommentar

Miljøet i WoW var også voksent før retail. At AoC har et voksent miljø rundt årsskiftet tror jeg når jeg får se det.

 

Selv er jeg blitt litt usikker på class etter at de merget alt mulig. Tror det enten blir Barbarian (Reaver/DW-type) eller en Priest av noe slag.

Lenke til kommentar
Miljøet i WoW var også voksent før retail. At AoC har et voksent miljø rundt årsskiftet tror jeg når jeg får se det.

 

Selv er jeg blitt litt usikker på class etter at de merget alt mulig. Tror det enten blir Barbarian (Reaver/DW-type) eller en Priest av noe slag.

9175497[/snapback]

 

Er ganske stor forsjell på tilgjengelighet da, Wow har 12års grense, mens AoC har 18år. Tviler på at mange foreldre kjøper dette til 14åringer osv hvis de faktisk ser hvor voldelig og groteskt spillet er, + at visa registrering stopper vel også en del. Tror nokk en del av 14tissene blir luket ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...