Gå til innhold

Age of Conan, hvilken class vil du spille?

Hvilken klasse vil du spille i AoC?  

557 stemmer

1. 1. Hvilken klasse vil du spille i AoC?

• Priest of Mitra
      46
    • Scion of Set
      10
    • Druid of the Storm
      21
    • Bear Shaman
      27
    • Barbarian
      78
    • Assassin
      79
    • Ranger
      61
    • Guardian
      35
    • Conqueror
      37
    • Dark Templar
      32
    • Herald of Xotli
      31
    • Demonologist
      26
    • Necromancer
      51
    • Lich
      23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så alle i spillet vil kunne gjemme seg, enten om man er soldier,mage,priest eller rogue. Det eneste er att en rogue vil kunne "stealthe" bedre enn resten av klassene.

Rogues har nok også en bedre klatre "skill" enn resten av klassene.

Uansett, man kan ikke "poffe" usynlig midt i en åker, i sola forran 10 stykker.

8635242[/snapback]

Ok skjønte det nå, tror jeg.

Men hva vil klarte skill si? hvor god man er til å klatre?

Lenke til kommentar
Er det noe forkjell i hvilken classe man velger? Bortsett fra limits til "yrke"?

8642381[/snapback]

Tror ikke klasser avgrenser yrke. Men yrke avgrenser yrke. Dvs at man kan være en "allround" crafter eller en spesialisert crafter. Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Igjen, alle kan "klatre" altså komme seg på toppen av hustak o.l

Men rogues vil være raskere til å klatre.

8640478[/snapback]

Jepp.

Slik jeg oppfatter det dog (kan være pga mangel på info rundt PvP fra dev'ene), så er klatring en PVE "feat". Dedikerte PVE område® vil ha muligheter for å snike seg rundt og stjele samt å gjøre innbrudd. For sistnevnte at klatring kommer inn i bildet tror jeg.

Husk at Thief var en egen klasse før sammenslåingen av klasser. Det var altså denne klassen som skulle stealthe rundt og stjele, og den sorterte under Rogue.

Thief ble slått sammen med Lotus Master og Defiler(?) til Assassin. Derfor er denne klassen nå best på klatring.

Det som dog hadde vært vanvittig tøft, hadde vært om denne "feat'en" også kunne benyttes ved siege.

FunCom har sagt at ingen i guildet/koalisjonen får lov til å entre borgen de angriper før veggen er breach'et, men hadde de ikke vært kult om assassinene begynte å klatre over veggen for så å snikmorde sentrale spillere på det forsvarende guildet?

Hvis ikke ser jeg lett for meg at Assassins lett vil bli offer pilregn og ranged magi.

Særlig med tanke på at de ikke har like "bra" stealth som i WoW.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Akkurat nå så stemte jeg på Dark Templar. Men får se etterhvert. Det som er bestemt er at det blir melee toon hvertfall, aldri klart å like ranged toons.

Er noe tilfredstillende med å stå oppi trynet på den du dreper :p

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker, men tror det står mellom.

Demonlogist.

Conquorer.

Lich.

Herold of Xotli.

druid og storm.

Bear Shaman.

vet ganske lite om klassene men tror valget vil falle på en av disse, syns egentlig alle klassene ser ganske intresange ut. Kommer med stor sansynlighet til å velge en klasse som ikke så mange andre spiller, liker og være litt unik, Velger sikkert den av dps klassene som har lettest for og få grupper.

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Blir vel en soldier av et eller annet slag tenker jeg. Kanskje guardian eller dark templar.

Det er et eller annet med sprutende blod og den klingende lyden av stål mot stål som tiltrekker med på en spesiell, nesten pervers måte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...