Gå til innhold

Age of Conan, hvilken class vil du spille?

Hvilken klasse vil du spille i AoC?  

557 stemmer

1. 1. Hvilken klasse vil du spille i AoC?

• Priest of Mitra
      46
    • Scion of Set
      10
    • Druid of the Storm
      21
    • Bear Shaman
      27
    • Barbarian
      78
    • Assassin
      79
    • Ranger
      61
    • Guardian
      35
    • Conqueror
      37
    • Dark Templar
      32
    • Herald of Xotli
      31
    • Demonologist
      26
    • Necromancer
      51
    • Lich
      23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah.. Jaja da får jeg bare knerte alle vitner :D Fett og vært en skikkelig god pil og bue mann og. Snipershot from far away!

8611891[/snapback]

Da var det vel min tur å stikke hull på bobla... >:-)

De fleste klassene kommer til å ha noen form ranged, og derav endel klasser, pil og bue. Ut i fra hvordan klassene ser ut til å være (+være balansert), ser det ut til at det er Ranger som er den beste pil og bue klassen.

Følgende var vanskelig å igjenfinne dev quotes på, men jeg mener å huske noen ting rundt det.

1. Det skal være forskjellig skade iforhold til hvor på kroppen man treffer til en hvis grad.

2. Det skal ikke være mulig å "one-shotte".

3. Ranger vil være mer en "damage over time/expose armor/stunn-hjelpe klasse" enn en matador.

Ihvertfall håper jeg det siste slik at vi får noe kul team gameplay.

PS. Husk å være over 18 år. ;-)

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Det må bli noe assasin greier med stealth. Deadly attack og *Swosh* gone with the wind :D Fienden forstår ikke hva som har skjedd, eneste han vet at han ble angrepet og er i ferd me å falle sammen for å dø.

8611057[/snapback]

"Not to burst you bobble, but...."

Man vil ikke ha den "vanlige" stealth i Age of Conan, som man ser i WoW, EQ2 osv.

Man kan ikke "poffe" usynlig hvor som helst.

8611116[/snapback]

Hvordan vil stealth være i aoc?

Lenke til kommentar

Begrepet "stealth" betyr jo det att man kan gjemme seg, eller kamuflasje.

Så alle i spillet vil kunne gjemme seg, enten om man er soldier,mage,priest eller rogue. Det eneste er att en rogue vil kunne "stealthe" bedre enn resten av klassene.

Man bruker natten, skygger til å gjemme seg. Og jeg antar att en rogue vil kunne flytte på seg mer lydløst, eller kanskje fortere enn andre klasser når de har "gjemt" seg.

Rogues har nok også en bedre klatre "skill" enn resten av klassene.

Noe stort mer enn det vet man ikke om stealth.

Uansett, man kan ikke "poffe" usynlig midt i en åker, i sola forran 10 stykker.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Litt spent på volley attacks til ranger.

Må innrømme at tiden som rogue i wow endret mitt ellers så veldig postive syn ranged missile klasser.

Huntere er jo ikke akkurat roguers beste venn i wow, uten å starte en balanseringsdebatt her.

Men få ting er mer irriterende at du hentes ut av stealth, får en pet på deg som treiger deg ned, for så at laget ditt får hver sin crit på 2K i bakhodet av multishots.

AoC er jo litt mer "low fantasy" enn andre MMO'er samt at det er lagt på et tidligere tidspunkt (bronse/jernalder). Jeg håper derfor at volley attacks (multi shots) er implementert på en mer realistisk måte i AoC.

Noen som har noen formening om dette?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...