Gå til innhold

Age of Conan, hvilken class vil du spille?

Hvilken klasse vil du spille i AoC?  

557 stemmer

1. 1. Hvilken klasse vil du spille i AoC?

• Priest of Mitra
      46
    • Scion of Set
      10
    • Druid of the Storm
      21
    • Bear Shaman
      27
    • Barbarian
      78
    • Assassin
      79
    • Ranger
      61
    • Guardian
      35
    • Conqueror
      37
    • Dark Templar
      32
    • Herald of Xotli
      31
    • Demonologist
      26
    • Necromancer
      51
    • Lich
      23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seff går jeg Barbarian, elsker å storme rett inn i kamp, og slå vilt rundt meg.

Eg er betre enn deg, fordi eg vil være Guardian, eller Voktar som eg vil seie!

Eg tålar meir, og vil eie rumpen din hårdt!

Muhahaah :!:

Endret av Proffesoren
Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig bestemt meg for preist of mitra, men etter jeg prøvde guardian siste dagen på open beta, med level20 og bra utstyr, så ombestmte jeg meg. Selv om jeg knapt visste hva jeg drev med så kverket jeg de fleste jeg møtte 1vs1 i pvp. Priest derimot var så skrøpelig at jeg gav opp med en gang,

Lenke til kommentar

Assassin var drit fet ass.

Er egentlig ganske krevende(man skulle ikke tro det)

Viss du går sneak tar du en dude på samme lvl 1 mot 1 på 2 sec.

Møter du 2, 3 er du dæv på 2 sec.

Og siden den ene patchen har de nerfa sneak litt, du må ganske langt unna combat før du kan bruke det.

Men er drit fornøyd satt oppe i 1 time igår å sjekka ut feats :)

Lenke til kommentar

Virker som melee er mer arbeid, med mer trykking og en sånn "simon says" lignende lek man må drive med for å utføre combos, men til gjengjeld så får man jo rimelig kule fatalitys. Må inrømme at det var rimelig gøy å bli snikangrepet i går av noen som trodde de skulle ta meg, men så endte det opp med at spydet mitt stod gjennom de. Guardian+polearm blir nok det jeg starter med.

Lenke til kommentar

Var helt sikker når jeg fekk vite om AoC at jeg skulle bli ranger men etter litt betatesting er jeg mer usikker.Å stå i bakgrunnen å skyte piler hørest jo fint ut det,men i lengden tror jeg det blir litt "been there done that".Så nå har jeg nesten ikke anelse om hva jeg skal velge :hmm: .Står mellom ranger(enda),conqueror,barbarian,HoX og assassin :p.

Blir sikkert fort lei visst jeg velger assassin siden jeg spilte de delvis hardcore pre tbc i wow.

Endret av Predacton
Lenke til kommentar

Hadde igrunn bestemt meg for Bear Shaman før åpen beta, etterhvert gikk jeg litt "lei" av den, uten å ha prøvd først, så i betaen testet jeg mest Herald of Xotli og Dark Templar. Bestemte meg for å forsøke Bear Shaman "igjen" den siste dagen og den eide totalt. Gleder meg til 17!

Lenke til kommentar

Og siden den ene patchen har de nerfa sneak litt, du må ganske langt unna combat før du kan bruke det.

Jasså ja , jeg hadde INGEN problemer mot assassins som Barbarian. Til og med på halv HP one-shotta jeg dem nesten. Dual-Wield Barbarian.

Lenke til kommentar

Jasså ja , jeg hadde INGEN problemer mot assassins som Barbarian. Til og med på halv HP one-shotta jeg dem nesten. Dual-Wield Barbarian.

Hmm jeg knuste igrunnen alt 1 mot 1 til og emd 3 lvl'er høyere en meg.

Er spesielt enkelt når jeg kom fra stealh, critter du stealth attack så har du allerede skada rundt 300 dmg i lvl 20.

Lenke til kommentar

Må si at assassins var veldig enkle å drepe som en Tempest of Set.

Hvis en Assassin kom i stealth Quick sand, Lightning strike, sjappe nuken med CD, Cobra stare , repeat og så var Assassin som regel død :) Og hvis jeg var heldig nok så fikk jeg enda en stun fra proc av nuke spells via talents.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Må si at assassins var veldig enkle å drepe som en Tempest of Set.

Hvis en Assassin kom i stealth Quick sand, Lightning strike, sjappe nuken med CD, Cobra stare , repeat og så var Assassin som regel død :) Og hvis jeg var heldig nok så fikk jeg enda en stun fra proc av nuke spells via talents.

ja. får å være ærlig..etter 2 første timene jeg spilte assassin så tenkte jeg:

Okey her blir det mye grining på forums om hvor overpower assassins er.

Men så på global chat og virket som folk hatet rangers og tempest of set mest.

Men følte egentlig jeg dominerte ganske mye :D

Lenke til kommentar

Tror Tempest of Set blir den klassen jeg går for. Liker å være ettertrakta etter å ha spilt rogue i wow, hadde en priest-alt der i level 40 som jeg spilte instancer med konstant fra level 20 og opp. Var bare å logge på, så fikk jeg invite og summon med en gang (:

Problemet var bare at jeg ble litt lei av å heale hele tiden. Healing er greit nok, men har ikke noe imot å gjøre litt damage også :)

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å bestemme meg... Argh...

Siden jeg starter på PvP server kommer dette til å påvirke valget. Jeg hadde bestemt meg for Assassin, men denne kommer allt for mange andre til å spille.

Tror jeg skal bruke forspranget til å levle 2 til 3 forsjkellige til lv. 20.

1. Bear Shaman

+ Healing OG mele

- Alle grupper kommer til å bli sure fordi den er specet for mest mulig DPS *kremt

2. Barbarian

+ DPS, CC, Stealth

- Ref. mitt argument for ikke å spille Assassin, ingen andre kommer til å spille Barbar.. duh

(3. Necro)

+ Så svak denne så ut på lv 20 (av videoer jeg har sett i PvP...), må den jo streng tatt blomstre nærmere endgame.

- ...hva om jeg tar feil ;)

Legger ved en link til Tentonhammer sin klasse guide for de som ikke har sett den før.

http://www.tentonhammer.com/node/30805

Lenke til kommentar

Tempest of Set eller Priest of Mitra, uansett hvor mye jeg prøver klarer jeg ikke å bestemme meg for en av dem.

får vel kaste en mynt i lufta til lørdagen....

noen som har testa begge? ser begge kan bruke skjold og sverd, begge har cloth og light armor.

meh får vel se om jeg vil spille Styggian eller Aquelonian.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...