Gå til innhold

Age of Conan, hvilken class vil du spille?


Hvilken klasse vil du spille i AoC?  

557 stemmer

  1. 1. Hvilken klasse vil du spille i AoC?

    • Priest of Mitra
      46
    • Scion of Set
      10
    • Druid of the Storm
      21
    • Bear Shaman
      27
    • Barbarian
      78
    • Assassin
      79
    • Ranger
      61
    • Guardian
      35
    • Conqueror
      37
    • Dark Templar
      32
    • Herald of Xotli
      31
    • Demonologist
      26
    • Necromancer
      51
    • Lich
      23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Druid of the Storm eller Bear Shaman for meg.

 

Alltid likt classes/jobs i spill som bruker naturkrefter eller er av type shapeshifter, så jeg får satse på at de gjør en god jobb med disse to da.

de er ikke shapeshifters. Eneste shapeshifters i spillet til nå er Lich og Heral of Xotli

 

This type of shaman has a powerful mystical kinship with bears and is able to call upon and be infused with the strength of a bear, and even become a bear themselves, providing great melee powers.

 

 

 

Kilde: http://aoc.wikia.com/wiki/Bear_Shaman

Endret av Glaurung
Lenke til kommentar
Druid of the Storm eller Bear Shaman for meg.

 

Alltid likt classes/jobs i spill som bruker naturkrefter eller er av type shapeshifter, så jeg får satse på at de gjør en god jobb med disse to da.

de er ikke shapeshifters. Eneste shapeshifters i spillet til nå er Lich og Heral of Xotli

 

This type of shaman has a powerful mystical kinship with bears and is able to call upon and be infused with the strength of a bear, and even become a bear themselves, providing great melee powers.

 

 

 

Kilde: http://aoc.wikia.com/wiki/Bear_Shaman

Erling.E på the experience sa de ikke ble en bjørn, men fikk nye egenskaper/forbedrede skills.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Druid of the Storm eller Bear Shaman for meg.

 

Alltid likt classes/jobs i spill som bruker naturkrefter eller er av type shapeshifter, så jeg får satse på at de gjør en god jobb med disse to da.

de er ikke shapeshifters. Eneste shapeshifters i spillet til nå er Lich og Heral of Xotli

 

This type of shaman has a powerful mystical kinship with bears and is able to call upon and be infused with the strength of a bear, and even become a bear themselves, providing great melee powers.

 

 

 

Kilde: http://aoc.wikia.com/wiki/Bear_Shaman

Erling.E på the experience sa de ikke ble en bjørn, men fikk nye egenskaper/forbedrede skills.

 

 

 

 

 

 

Jeg så på Official AoC Wiki der sto det at de var i spekulasjon :innocent:

 

Kilde: http://aoc.wikia.com/wiki/Bear_Shaman

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
har ikke lest så veldig mye på de forskjellige classene i AOC.

Men stemmer det at necromancer er det nærmeste man kommer warlock i wow og at conqueror tilsvarer arms warrior?

Hva er det nærmeste man kommer fury warrior(wow) i aoc?

 

Hva skal man si? Det blir vel nesten uansett bare spekulasjoner om man da ikke får en fra Beta til å leake ut informasjon. Jeg vil tru Dem. vil være det nærmeste du kommer Warlock i spillet. Necro virker mye mer som Necro i D2.

 

Fury warrior, må vel være Conqueror med 2 sverd det da, kanskje barb. Men han har jo neppe mye armor.

Lenke til kommentar
har ikke lest så veldig mye på de forskjellige classene i AOC.

Men stemmer det at necromancer er det nærmeste man kommer warlock i wow og at conqueror tilsvarer arms warrior?

Hva er det nærmeste man kommer fury warrior(wow) i aoc?

 

Fury warrior, må vel være Conqueror med 2 sverd det da, kanskje barb. Men han har jo neppe mye armor.

skulle tro det, siden conqueror can bruke 2h og dual wield, bruker også heavy armor. Barbar blir en blanding av rouge og war, han bruker light armor men har mange de samme egenskapene som en warrior. Etter tolkning fra alle klasse intervjuene osv.. Skulle egentlig bli Scion, men om den ikke når release tror jeg Bear Shaman.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Necro vil vel antakeligvis være det nærmeste en warlock ja. Demonologist er mer i retning av en vanlig mage, altså i stor grad en ren nuker. Begge klassene har vel pets, men i hvor stor grad de baserer seg på de er jeg ikke sikker på.

 

For min del virker Herald of Xotli ganske spennende, en slags battlemage med fokus på melee i tillegg til spells. Spiller som regel caster, så det blir vel enten en mage klasse eller muligens en healer.

Lenke til kommentar
Er ikke dette "pole" feil? Mangen av "classene" i AoC utvilker seg til andre. Og her har du tatt med start og slutt....

nei pollen er riktig, ingen av klassene utvikler seg til andre.

 

Spørs vel hvor mye du har lyst til å tåle.

 

Conqueror og Barbarian kan vel begge gå under den beskrivelsen, men Barbarian er vel kanskje nærmest det du tenker på. En vill og gal melee type, dog med medium armor. Conqueror tåler mer, men gjør vel sikkert litt mindre dps.

Barbarian bruker light armor, cloth.

Lenke til kommentar
Hvilken av classene er "rein healer", altså preist med best heals?

 

Priest of Mitra?

 

That would be....

 

*Trommevirvel*

 

Priest of Mitra

 

Konge. Da blir det Priest of Mitra på meg. Det er så typisk at alle lager dmg class og krigere, særlig siden dette er Conan og alle vil hogge av hodene på folk. Så da kommer det til å blir stor etterspørsel etter healere. Husker WoW da den kom ut, fikk "tells" samme sekund jeg logget på.

Lenke til kommentar
Konge. Da blir det Priest of Mitra på meg. Det er så typisk at alle lager dmg class og krigere, særlig siden dette er Conan og alle vil hogge av hodene på folk. Så da kommer det til å blir stor etterspørsel etter healere. Husker WoW da den kom ut, fikk "tells" samme sekund jeg logget på.

 

Av samme grunn kunne jeg også egentlig tenke meg å prøve en healer, men er damage hore så vet ikke om jeg klarer det :p

Lenke til kommentar
Necro vil vel antakeligvis være det nærmeste en warlock ja.

Om du tenker på en warlock som i WoW så har den klassen overhodet ikke noe med necro å gjøre, men demoner.

 

Hadde forøvrig lyst til å spille Lich og stemte på det. Men det blir jo uaktuelt nå :(

Går det an å endre pollen siden to klasser er tatt bort (håper de blir patcha inn senere da)?

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...