SilentAngel Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Jeg skal få meg huuuuuuuuund! En liten valp! Glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaD! *HOPPE OG SPRETTE VERRE ENN NOEN SINNE* Endret 11. mai 2007 av SilentAngel Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 katt > hund Det burde jo alle vite.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 ...og tørkepapir for når den springer og tisser samtidig i huset... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Grattis, alle burde ha en hund i hus Hvilken rase? Har du noen bilder? Selv har jeg og dama 2stk, Rottweileren Loke og krysningen Garm (krysning av Rottweiler og Schaefer).. Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Grattis, alle burde ha en hund i hus Hvilken rase? Har du noen bilder? Selv har jeg og dama 2stk, Rottweileren Loke og krysningen Garm (krysning av Rottweiler og Schaefer).. 8590646[/snapback] nei, har ingen bilder enda... vi får ikke komme og se på før i neste uke... gleder meg det er en blanding da... vet ikke av hva slags rase, men får spørre i neste uke alt jeg vet er at den er tricolor... og at i voksen alder er den ca. 40 cm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå