Theater Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Har sett litt på denne TFT skjermen. Har noen erfaringer med denne? Ser ut til å gi mye for pengene. Theater Lenke til kommentar
klure Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har sett litt på denne jeg og... Ser syko bra ut til denne prisen... Men ingen som vet om noen tester av den eller som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hadde jeg hatt råd så hadde jeg nokk kjøpt en FTF skjerm ja. Så meget bra ut den acer TFT'en. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 ser jo grei ut men specs er jo ikke alt avhenger mye hvordan fargene er for eksempel så er det jo ikke digg med skjerm som viser gråaktig farge istedenfor svart eller at fargene er generelt sett blaffe men hyggelig pris på den med tanke på specs hadde helt klart kjøpt den any day over en god 15 tommer. Lenke til kommentar
klure Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Noen der ute som har erfaringer med denne skjermen? Lenke til kommentar
klure Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Fortsatt ingen som har noen erfaringer med denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå