Co[]V[]bster Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Ja hvilket bilspill er det beste til Xbox? Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Vanskelig spørsmål, men jeg kan iallefall ramse opp de jeg har. Project Gotham Racing RalliSport Colin McRae 3 Burnout er morsomt, men overhodet ikke bra! :wink: Kjøpte meg i dag Splinter Cell fremfor Sega GT, men Sega skal også inn i samlingen! Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Liker Rallysport Challange! Meget bra i multiplayer ihvertfall, jeg har spilt det sammen med noen kamerater i et års tid uten å gå lei faktisk. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg fikk Colin McRae Rally 3 til jul, trolig det beste bilspillet jeg har spilt. Men SegaGT2002 er bra det også, det dumme er at man blir litt for fort ferdig med det, man har den beste bilen etter noen få dagers spilling. Lenke til kommentar
eLevate Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg er veldig enig i DavidH angående Sega GT 2002. Du får den beste bilen altfor raskt. Andre bilspill jeg har er Colin McRae Rally3, Project Gotham Racing, Rallisport Challenge og F1 2002. Colin McRae Rally3 er moro men karierremodusen er for kort. Rallisport Challenge er også utrolig bra med god grafikk, men jeg synes Project Gotham Racing er det beste. Det gir mye underholdende og varierende gameplay Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Han spør hvilket bil spill som dere mener er best, det er ET spill, trenger ikke nevne ALLE bilspillene til Xboen fordet!? Jeg stemmer Rallisport Challenge! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Rallysport til xbox er en klar vinner jeg har aldri sett noe bedre bil spill hittil laget på hvem som helst konsoll. IT RULES Lenke til kommentar
eLevate Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Quaker: Gjør det noe om jeg skriver en begrunnelse i samme slengen? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 eLevate, du har helt rett, og jeg setter stor pris på at du skrev med en begrunnelse! For det kan jo hende at du synes f.eks Project Gotham er best, men det er ikke dermed sagt at jeg vil digge det. Da er det greit å vite hva som er kult, og at det er variert. :wink: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Rallisport Challenge, Project Gotham Racing, Sega GT 2002 og Colin McRae3. De 4 bør alle bilspillfantaster ha i samlingen sin. Alle er topp-spill. De neste bilspillene jeg ser fram til er Racing Evoluzione (Apex) og Midtown Madness 3, begge skal komme tidilig i 2003. De ser rett og slett utrolig bra ut begge to. edit: Lamborghini ser jo også bra ut, selv om grafikken ikke så state of the art ut, screenshots her. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg vurderer å anskaffe Sega GT 2002, men jeg har ikke bestemt meg enda. Men det får uansett vente til etter Mortal Combat Deadly Alliance! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 jeg vill anbefalle rallisport challenge. Gå inn på www.ign.com også gå inn på xbox også gå inn på reviews å søk på rallisport challenge det fikk 9.2 i score. IT RULES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå