Gå til innhold

Forskjeller på Vista Business og Home Premium

Anbefalte innlegg

Gjennom express upgrade-programmet får jeg Vista Business og jeg ser at det er endel funksjoner som jeg da ikke vil få som jo kunne vært nyttig for en hjemmebruker. Jeg prøver å finne litt pros & cons for å se om det er noen vits i å vurdere en oppgradering til ultimate, så det hadde vært knall om noen kunne svart på disse spørsmålene:

1. Stemmer det at man ikke kan spille av DVD-filmer i Vista Business?

2. Noen som har prøvd å lage themed slideshow i Windows Photo Gallery? Er det en nyttig funksjon?

3. Hvordan virker egentlig tv-funksjonene i Media Center, får man noe mer enn ved å gå inn på de forskjellige kanalers nett-tv?

4. Er DVD-brenneprogrammet som følger med Home Premium godt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Business

Windows Vista Business is the first edition of Windows designed specifically to meet the needs of small businesses. You'll spend less time on technology support-related issues-so you can spend more time making your business successful. Windows Vista Business is the definitive choice for your business today and tomorrow. Learn more about Windows Vista Business.

Home Premium

Windows Vista Home Premium is the preferred edition for home desktop and mobile PCs. It provides a breakthrough design that brings your world into sharper focus while delivering the productivity, entertainment, and security you need from your PC at home or on the go. Learn more about Windows Vista Home Premium.

-Windows Vista Editions Overview. Her må du skjønne at det står mest pros. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...