Caddy Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Har nå gått til anskaffelse av en Pioneer DEH-P5900MP.. Har fra før av en forsterker og en sub i bagasjerommet. Spilleren har sub utgang, hvor forsterkeren er koblet til. Men innstillinger på spilleren, holder man nede Source knappen, får man jo opp meny hvor man kan aktivere og deaktivere diverse, der har man 2 ting som heter P/O og R-SP(?). Begge kan man stille til S/W som er subwoofer (en av gangen), eller man kan bruke begge på "Ful" Forrige spiller hadde jeg denne på ful, og brukte Xover filteret i forsterkeren til å filtrere ut uønskede lyder, noe som fungerte bra, men vet ikke om det er det som er "best" å gjøre.. ? Står i manualen at man kan koble sub direkte til SW utgangen, men forsterker i tillegg... ? Så hva bør jeg bruke? Begge på "Ful" å bruke filteret på forsterkeren, eller en av dem på S/W, i såfall hvilken av dem? Kan vel nevnes at jeg har 4 diskanter i front, (2 orginalmontert i bilen, (Open Astra 1.6 92 modell), og 2 fra biltema) og 2 høytalere i dørene foran (orginale) + 2 i hattehylla bak. Alle er koblet til ISO kontakten. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Hva skal du med 4 diskanter av heller luguber kvalitet? Kjøp et skikkelig komponentsett foran! Uansett, så spørs det litt hvor bratt deling det er på spiller og forsterker. Kunne du skrevet hva slags forsterker det er? Mange ganger så har spilleren et brattere filter, noe som gjerne kan være en fordel for å dele av en basskasse. Endret 10. mai 2007 av Typhon Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Forsterker: Kicker KX200.2 Sub: Kicker, ukjent Edit: ja jeg vet gitteret på forsterkeren sitter feil vei, men disse sitter ikke på i det hele tatt nuh. Ikke spør ang. diskantene, føler de spiller meget bra faktisk, også hadde jeg ikke ork til å ta ut de i døra da jeg satt inn de fra biltema.. Endret 10. mai 2007 av Caddy Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Da hadde jeg nok gått for deling i spilleren, ja... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Men hva er den store forskjellen på P/O: SW og R-SP: SW ? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Bumper denne jeg... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Bump, noen som har erfaringer med XZound? Bedre enn Proson og biltema feks? Bedre enn en orginalhøytaler fra Opel? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvorfor sløse bort penger på det billige skvipet? Kjøp heller øl for penga... mye mer moro Men seriøst, spar de penga og vent til du får råd til noe bedre! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Kilder på at det er billig skvip? Eller vet du det bare sånn uten videre? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Man får det man betaler for! Sier seg selv at høyttalere til 200 kroner IKKE låter bra. Har og hørt noe av det... Så, ikke bare synsing her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå