Bone Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 ** SPOILER OM CHAPTER 3 - FLATLINE ** Heisann! Jeg spiller litt Hitman - Blood Money igjen, men har litt problemer med å oppnå Silent Assassin på Flatline -brettet! Jeg får bare "professional". Jeg spiller nå på Expert (den med 3 saves). Jeg har gjort; Tatt "admission pass", og skiftet i rommet ved resepsjonen. Funnet og hjulpet agenten uten problemer. Knerta "main target" ved å ta poison i flaska hans.. Tatt han ene ved treningsbenken ved å dytte vektstanga over'n (er det DETTE som er feilen? For, jeg får 1 kill på statestikken). Sabotert gassen, så han fyker til himmels (eller i hvert fall til andre siden av rommet). Hjulpet agenten ut. Hentet dressen min igjen, og kommet meg tilbake til Morgue usett.. Men, allikevel så får jeg bare PROFESSIONAL ... jeg vil ha Silent Assassin, slik som på de andre brettene.. Noen som kan hjelpe? Takker så mye! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du gjør følgende: 1. Ta passet fra han fyren utenfor bygningen, med engang du kommer inn legg fra deg passet på resepsjonskranken og løpp inn og skift. Ta med deg syring poisen og seff pianowieren, ingenting mere. 2.Løp opp til 2 etg rett etter at han vakten har scannet deg med metaldetektoren og fest en av de bombene på den taklampa (kjettingen som holder lampa er festen til veggen fest bomben der), og detoner, da burde fyren som gjemmer godsakene sine i den globusen være død (pass på at hen er rett under taklampa i det du detonerer). 3. Løp så til rommet ditt gå ut bak døren og inn i det sommet som er ved siden av ditt (vegg i vegg imellom), skru på gassen, rommet burde være tomt så ikke beskymre deg for å bli tatt. 4. Løp ut av rommet og ned gangen og kle deg ut sem en av staben (skal ligge ommkleding i en av de rommene i 2 etg). 5. Løp til overvåkingsrommet og gjem deg så han vakten ikke ser deg, snart vil gassen som du skrudde eksplodere, vakten vil løpe ut av rommet noe som gir deg tid til å stjele overvåkingskasseten og det kortet som gir det adgang til neste område. 6. The trycky part:P marker deg ruten til de vaktene og snik deg til han agenten du skal møte. Når du er i rommet med han ta en titt ut gjennom den vindusruta på døren du vil merke at en vakt kan se deg hvis du står inne i rommet hele tiden mens du snakker med han agenten. Derfor gjør du følgende: *Snakk med agenten en gang, så dukker du under døren noe som gir deg akkurat nok synsvinkel til å se hvorhen vakten utenfor befinner seg. *Når vakten er snudd med ryggen til deg tar du og setter inn spøryten på han agenten. 7. Etter dette gjør det inenting om du blir sett av de vaktene oppdraget ditt er nesten utført så stikk ut derfifra og løp til treningsrommet. Du har nå tatt deg av alle de objectivene du skal utenom en, han befinner seg i treningsrommet. 8. I treningsrommet kommer det siste offeret ditt, vent på han bak benkpressbenken, og press vekten på brystkassen hans når han er ferdig, pass på at ingen ser deg. Er ikke fyren der er han sikkert i andre etg og sitter på en lenestol, fyr opp pianowieren dein og finish him off, elller med syring poison. 9. Så gå forsiktig ut ta på deg dine Hitamn klar og løp tilbake til begynnelsen av brettet og gjennoppliv agenten. Nå burde du få til Sillent Assasin Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Takker! Skal se litt nærmere på dette.. men, skjønner ikke helt at dette skal være så mye forskjell, egentlig! Eneste er at du tar "main target" med bombe i stedet for å forgifte drinken hans.. Rare greier, men skal kikke nærmere på det! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har samme problem. Klarer ikke knærte han på vektbenken uten at det blir registrert som direkte kill. Hvordan knærter man han på treningsbenken og likevel blir silent assasin? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du skal drepe han som trener med vektstangen. Det ser fortsatt ut som et uhell. Main target er det best å drepe ved å ta poison i drinken hans. Han dør lett og du bruker heller ikke en mine som er mer bråk:p. Så lenge du ikke blir sett av noen når du ufører dine kills eller sabotasjer så skal du få silent assassin. Det kan også være lurt å bruke Sedative Syringe hvis du trenger en spes. drakt eller fjerne en vakt. Dette skal ikke gå utover ratingen din. Selv fikk jeg SA på dette brettet for en drøy uke siden så hvis du gjør som Wohoo sa, men dropper bomba så burde du får SA. Lykke til Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Det er da så rart, for jeg - bruker poison i drinken - saboterer gassen - tar vektstanga Og enda ender jeg opp som "professional" .. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Og du blir ikke sett når du skal "drepe" agenten du skal smugle ut? Ganske rart at du får Professional. Dette er jo en av de enkleste banene å få Silent Assassin på. Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Visste ikke at man kunne sabotere gassen jeg :!: Jeg dreper han i blå slåbrok ved å forgifte flaska hans jeg(den på kjøkkenet). Endret 11. mai 2007 av paulie154 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå