kilosharr Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Da bæremeisen ble igjen alene... Endret 10. mai 2007 av kilosharr Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 hehe, minner meg om min barndom. Mor, far, min storesøster og jeg som veldig liten var på en skogstur. Jeg sovnet i bæremeisen og fattern plasserte bæremeisen opp mot ett tre. HAn tok selvfølgelig ett bilde av meg sovende som om jeg ikke hadde gjort noe annet enn å sove hele livet. Senere når bildet ble fremkalt og jeg så det (fortsatt liten) så begynte jeg å gråte mens jeg sa "Simon, alene i skoge". For det var jo bare meg som var med på det bildet. hehe, artige minne og gullkorn fra barnemunn. Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Skal du seriøst ha konstruktiv kritikk på dette bildet? Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Skal du seriøst ha konstruktiv kritikk på dette bildet? 8580465[/snapback] Konstruktiv kritikk er ikke nødvendig hvis du ikke ønsker å gi det, men jeg spiser heller sigmenn enn å leke krig med de..(",) Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Konstruktiv kritikk er ikke nødvendig hvis du ikke ønsker å gi det. 8580512[/snapback] Hvorfor la du ut bildet her, da? Om det ikke er nødvendig? Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Konstruktiv kritikk er ikke nødvendig hvis du ikke ønsker å gi det. 8580512[/snapback] Hvorfor la du ut bildet her, da? Om det ikke er nødvendig? 8580522[/snapback] Hvorfor spør du om jeg vil ha det eller ei, det opp til hver enkelt om dere vil gi det eller ikke. Jeg la det ut for å få tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Var noe merkelig med bakgrunnen her.. ser ut som det er lagt på et filter i photoshop eller noe? (evt. bare litt for høy kontrast) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Fint bilde, fine kontraster og fin skarphet. Fin fargemetning er det også. Men jeg synes motivet ble litt for kjedelig, og bakgrunnen for dårlig, rett og slett.. Vet ikke hvordan jeg kan forklare det bedre.. Et helt greit bilde, vil jeg si.. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Får ikke helt tak i hva du vil symbolisere med den rustne trappa du har valgt å ta med i bakgrunnen. Stairways to heaven? Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Får ikke helt tak i hva du vil symbolisere med den rustne trappa du har valgt å ta med i bakgrunnen. Stairways to heaven? 8581202[/snapback] Det var der han som satt i meisen forsvant opp. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Bildet hadde nok vært bra som produktfoto i en katalog. Ellers er jo bæremeisen klar og fin. Har du brukt tele? Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Bildet hadde nok vært bra som produktfoto i en katalog. Ellers er jo bæremeisen klar og fin. Har du brukt tele? 8586455[/snapback] Brukte 200mm objektiv ja. Endret 11. mai 2007 av kilosharr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå